Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har min DLink DI-624+ tatt kvelden?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har alltid knota noe jævlig med trådløst nettverk, men i et par måneder nå har det virka ganske så smertefritt. Men nå har det kræsja igjen og ingenting virker.

Når jeg søker etter nettverk finner jeg det ikke i Windows Service pack 2's "Trådløs nettverkstilkobling" meny. Den nye og "fancy" menyen... :no:

Når jeg går inn på DLinken via IP'n sin, 192.168.0.1, kommer jeg heller ikke inn, nor jeg alltid har klart før. Til og med når jeg kobler til via en av de fire LAN portene, kommer det av og til "Begrenset eller ingen forbindelse" opp..

Merkelig. Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lordxeon Skrevet 11/05/2005 : 19:19

har du prøvd å trykke på resett knappen ?

Det er også en løsning, en litt enklere er å ta ut strømkontakten til ruteren,2-3 sek.

Det er ofte nok til å vekke liv i den. Ved resetting kan du bli nødt til å konfigurere

ruteren på nytt. Litt mer jobb. :thumbup:

Endret av Targa_PC
Lenke til kommentar
Når jeg går inn på DLinken via IP'n sin, 192.168.0.1, kommer jeg heller ikke inn, nor jeg alltid har klart før. Til og med når jeg kobler til via en av de fire LAN portene, kommer det av og til "Begrenset eller ingen forbindelse" opp..

Merkelig. Noen som har vært borti noe lignende?

Du har feil med DHCP'en, derfor du ikke kommer inn på den, du må enten sette IP manuelt på din pc å gå inn på routeren å aktivere DHCP..

Eller du kan resette den ved å holde inne resett i MINST 10 sekunder, når du slipper den så skal alle lysene foran på routeren lyse samtidig i ca 1 sekund.

Da vil den gå til default konfig, og den har dhcp aktivert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...