dot_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har et TerraTec Aureon 5.1 som er koblet til en Marantz forsterker. Bruker en kabel av typen TOSLINK (S/PDIF). Jeg får imidlertid ikke lyd. Må jeg gjøre noe spesielt? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 last ned og installer ac3 filter. sett innstillinger - spdif i passthrough Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 last ned og installer ac3 filter. sett innstillinger - spdif i passthrough Det sa meg dessverre ikke mye. Kan du være litt mer detaljert ? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Input: LoopBack (to digital out) Nå hører jeg skurring i begge høyttalerne. Satser på at dette er et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 last ned og installer ac3 filter. sett innstillinger - spdif i passthrough Har lastet ned AC3Filter ver 0.70b, og satt output speakers til SPDIF som du sa. Får fremdeles ingen lyd. Lenke til kommentar
Cyberdog1 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 last ned og installer ac3 filter. sett innstillinger - spdif i passthrough Har lastet ned AC3Filter ver 0.70b, og satt output speakers til SPDIF som du sa. Får fremdeles ingen lyd. 4152364[/snapback] Du må sette stereo speakers i oppsettet til TerraTec, og deretter velge at SPDIF skal være aktiv. (det er en knapp under en av fanene) Merk at man ikke får 5.1 lyd i applikasjoner som bruker Direct Sound, kun ved bruk av Wave Out med det kortet Cyberdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå