Gå til innhold

Skjermkort under en tusenlapp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-12 22:56, starfish skrev:

Hei.

Jeg har 1032 kr til å bruke på et skjermkort.

Er det noen som har anbefalinger?

Gjerne ett som støtter GTA3 og lignende.

takker på forhånd. :smile:

Da må vel Radeon 7500 være tingen? Tror det skal være en antydning bedre enn noe annet til den prisen.

879,- for bulk utgaven er masse grafikk for pengene. (retail utgaven koster omtrent det samme som gf4mx440)

Hvis du skraper sammen 100,- til så har du nok til et 8500LE, da blir geforce kortet fullstendig parkert i forhold.

Jesus saves, but only Buddah makes incremental backups.

[ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-07-12 23:19 ]

Lenke til kommentar

Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB DDR

AGP, ATI Radeon 8500LE, TV-Out, Bulk Bekreftet

2002-07-22 1.056,-

På Flexi-Data har de dette. Bedre tilbud får du GARANTERT ikke, med mindre du kjøper brukt. Og hvis du bor i Bergen eller i nærheten, kan du hente kortet i butikkem og slippe frakt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 23:25, Molbo skrev:

du er ikke dum dominizer. er det så billig på flexi-data? jeg bor her i bergen. jeg hadde tenkt og kjøpe gf4mx460 men når det er så billig så tror jeg at det er et bedre valg:)

Nei, jeg ser på meg selv som en heller intelligent person :lol:

P.S. Ja, Flexi-Data er veldig billig for oss bergensere. Frakten, som ofte er flere hundre, faller helt vekk hvis du henter kortet i butikken deres på Laksevåg. Glimrende butikk med god service, priser og utvalg.

Edit: Skrivleif

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-07-12 23:32 ]

Lenke til kommentar

Sannsynligvis ja. Men de er ikke alltid helt til å stole på de datoene. Send en mail og spør de. Men uansett kan det lønne seg å vente et par uker, hvis du har mulighet til det. ATi lanserer nytt skjermkort neste uke, Radeon 9700, og da synker nok prisene på diverse skjermkort endel. Så hvis du har tid, vent litt. Ikke noe som brenner vel :wink:

Lenke til kommentar

ikke noe som brenner nei :wink:

det er bare det at jeg har netopp kjøpt meg Neverwinter Nights og det hakker helt grønnjævlig + at grafikken er helt på trynet.

"Bulk er det "motsatte" av retail. Som regel får du her bare varen i en antistatisk pose, uten ekstra programvare, skruer, ledninger, osv. Denne versjonen er billigere en retail-versjonen." dette står det på flexi-data.

Jeg har aldri satt inn et skjermkort før, så det hadde vært fint med en bruksanvisning.

Angående frakt... hvor mye koster det?

Lenke til kommentar

neverwinter nights er veldig dritt det suger så langt in i hesteræven at det er til og spy av!!!!!!!!!!!!!!

jeg hadde det for noen uker siden. og brant det. og hev det i dass.

konklusion:

ikke kjøp neverwinter nights spill heller jedi knight 2: jedi outcast det er heftig samme med unreal tournament 2003.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...