alkazelters Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg er i ferd med å bli gal av å spille inn ting med dårlig mikrofon. Desverre har jeg ikke nåla i veggen så investering i en virkelig god mikrofon er ikke aktuelt enda. Noen som vet om noen kupp til under 500 kroner? Den skal brukes til akkustisk gitar og vokal. Endret 12. mai 2005 av alkazelters Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis jeg ikke husker feil så er Behringer XM8500 en kopi av standarden Shure SM58. Billigere blir det vel neppe. Det er faktisk en del mikrofon for pengene. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) kan jeg spørre om jeg vil merke stor forskjell i forhold til micen på et 200 kroners sennheiser headsett? Endret 12. mai 2005 av alkazelters Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Uten å ha noen erfaring med micen fra Sennheiser headsettet så våger jeg å påstå at du lett vil høre forskjell. Shure PG48 kan være et alternativ til den Behringer micen. Satser på at du ikke har tilgang på fantomstrøm fra en mikser eller preamp,..... men hvis du har det så har jeg hørt mye godt om TSM MT87 Det blir desverre endel dyrere enn du hadde tenkt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Forsåvidt enig raZputin. En stormembran-mikrofon er å foretrekke, men det blir dyrere enn 500 kr. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Tusen Hjertelig takk for meget gode tips! Dette har vært til stor hjelp! Nå har jeg et alternativ frem til jeg har råd til en ordentlig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå