Benenzo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg lurte bare på hvor dere spiller online? Har forsøkt meg litt på Gamespy, men møter stadig utenlandske spillere, noe som resulterer til et hav av lag og fandenskap. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du kan jo alltids avtale med oss andre norske spillere, da.. De jeg kjenner fra dette forumet bruker Gamespy (dessverre ). Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan man bruke noe annet enn gamespy? Men Benenzo, gå inn på www.orresnei.com/forum, som er en norsk klan. Det er vel rundt 12 medlemmer der nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvordan bruker man noe annet enn Gamespy Benenzo kan man det? Hvordan fungerer det evt. TSP Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vi har jo et program som heter "the Allseeing Eye!". Denne finner da servere for deg som kan sorteres etter navn, nasjonalitet, ping osv. For å joine en server trenger du bare å ha RTW-cd-en i. Deretter starter du "the Allseeing Eye" og trykker på den serveren du føler for. Så starter programmet spillet for deg og går automatisk inn på serveren. Funker meget bra, brukte den selv for noen år tilbake da jeg spilte en HL-mod (NAtural Selection). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 En annen ting. Som før nevnt kan du gå inn på orresnei.com/forum Her holder klanen min til, og vi spiller jevnlig. Det er bare å registrere en bruker og poste en post i passende kategori! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå