peze Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei, Har anskaffet meg et panorama xd minnekort til min C-750UZ, og forsøker å få igang panoramafunksjonen. Jeg har trykket "ok" på panorama på settings på kameraet, men likevel blir bildene ikke "panoramiske" Litt newbie på dette, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Såvidt jeg vet, er det kun Olympus sine xD-kort som støtter panoramafunksjonen. Og det er kun Olympus sine kameraer som har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det panoramafunksjonen gjør er å sørge for at alle bildene blir identiske i farve/lysstyrke sånn at det ikke vil bli synlige skjøter når de settes sammen til et panoramabilde. Det følger vanligvis et program med kameraet for å sette bildene samme til et panorama, eller du kan gjøre det manuelt med et bildebehandlingsprogram. Endret 12. mai 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bildene blir ikke satt sammen i kameraet, hvis det var det du håpte på. Bruk Olympus' programvare for å gjøre dette på PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå