Torsteinen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei.. Skal ha ny mus.. Har litt store hender, dual optical er som å holde en potet... må ha ny... noen som kan foreslå en? jeg er høyrehendt Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Da blir vel Microsoft sin (Intellimouse optical 3.0 er det vel) det eneste virkelige alternativet :razz: kan ikke anbefale denne, siden jeg har Dual Optical selv (Har små hender, og da passer den utmerket) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 ms intellimouse explorer 3.0, baby.. finnes ikke bedre mus til folk med tøffe mannehender. :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 intellimouse 3 er sikkert fin den, men jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at dual optical passer for folk med små hender, pappa synes at den var litt stor, og han har svære hender. Ps. ikke litt stor for han, men for folk med mindre hender. jeg synes at dual optical er knall vertfall Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har små hender, men MS IE 3.0 er fremdeles den beste musen jeg har prøvd. Formen passer bra for alle størrelser :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 takk :razz: tror jeg tar den azzz den koster 370 eller no på databutikken det er DEN ikke sant? litt avlang og mørk farge er det denne? [ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-07-13 12:43 ] Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 humm.. jeg har realtivt store hender, og jeg bruker en 'eldre' Logitech Mouseman Wheel, passer meg perfekt. dette er en optisk usb/ps2 mus, stor og avlang med mørk blå metallic farge. en kompis prøvde musen min og han likte den godt og ville ha seg en sånn en selv, men problemet var at han fant ikke en butikk som hadde musen lenger.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 den har jeg testa, men finner den ikke den er chill en venn av meg har den er det denne musa dere alle snakker om er god? [ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-07-13 12:44 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 nghh me_have_2_know_me_getting_freaky Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 såvidt jeg kan se av bildet så er det den ja. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det er den, det er en konge mus!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 takk jeg har func 1030 burde jeg ha mouse skatez og? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg kjøpte Intellimouse Optical 3.0 for en tid siden. Likte ikke formen. Jeg har vel sånn passe store hender. Garantert ikke under gjennomsnittet, for å si det slik. Den virket litt flat, var alt for lett på knappene, og knappene på siden var litt feilplassert etter min smak mener jeg å huske. Så da gikk jeg tilbake til gode, gamle Logitech MouseMan Wheel Optical. Riktignok ikke vanvittig rask oppdateringsfrekvens, men fungerer helt utmerket, med mindre du prøver hardt å få den til å "hoppe". Formen er perfekt etter mine øyne, bare gi den et par dager, og du vil nok mene det samme selv også. Har også prøvd Logitech Dual Optical, men den ble alt for rund og klumpete, og her var tommelknappen totalt feilplassert, alt for langt ned mot bordet. Anbefaler deg å ta en tur på nærmeste Elkjøp eller liknende. Det er lite å spare på postordrekjøp av en mus. Der kan du prøve forskjellige mus, evt kjøpe en mus, ta den med hjem, prøve den i ro og mak, og er du ikke fornøyd, benytter du deg av Elkjøp's "30 dagers pengene tilbake-garanti". :smile: [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-07-13 13:21 ] Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Torsteinen, kjop mus skatez och du :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå