bergatlas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Fikke min Zepto Znote 4200 (CL56) i posten i dag, og alt så bra ut helt til jeg skulle prøve å aktivere wireless-nettverket med hardware-switchen på sida av notebooken. Den reagerer ikke i det hele tatt. Har prøvd å finne noen drivere uten hell, og jeg reboota noen ganger... noen som kan hjelpe? Kristian Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har du sjekket i enhetsbehandlingen for å se om den er der, men siden den switchen ikke fungerer så kan det være at den ikke kommer opp, men ta et forsøk der og se. Hvis den ikke er der så har kanskje Zepto glemt å installere kortet i maskinen. Regner med at du enten har "Intel® PRO/Wireless 2200BG 54Mbit" eller "Intel® PRO/Wireless 2915ABG 54Mbit" i den maskinen og da er det vel et forsøk å gå på google og søke etter drivere til en av dem... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Du har nok ikke installert et program som heter EzButton.... Ligger på driver cd som medfølger. Dette må du gjøre for at wireless knappen, samt de to snarveiknappen på panelet ved on/off knappen skal fungere. Er ikke verre. Lenke til kommentar
bergatlas Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Thanx! Tingen var det at jeg hadde lasta ned driverne fra nett, og EzButton jeg fikk fra nettet var ikke helt god... installerte til slutt fra cden og vips! Kanon! Da funka det gitt! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå