Gå til innhold

MMS problemer D500

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har problemer med å motta mms på min samsung d500. Har tele2 ab.

Lastet ned wap/gprs/mms oppsett på tele2 sine nettsider for en par mnd siden, og alt fungerte bra.

Men nå for ett par dager siden kunne jeg ikke motta mms lengre :(

Prøvde å laste ned nytt oppsett, men det gikk fortsatt ikke. Det rare er at jeg kan fortsatt sende mms, men ikke motta altså.

Har ringt tele2 og forklart saken til de. De prøvde å sende meg ett nytt oppsett, men fungerte ikke da heller.

De sa at feilmeldingsavdeling skulle ringe meg igjen senere, men har nå ikke hørt noe på år og dag.

Har prøvd å justere litt på sende og motta innstillingene på mms, men uten hell. har prøvd med version 1.0 (100kb), 1.2(295kb), osv. og uten hell.

Er det mob'en min det er noe i veien med, er det sim kortet, eller er det tele2?

Er det noen som kan hjelpe meg her? Noen som har hatt lignende problemer på d500??

mvh,

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har snakket med tele2 igjen, og det viser seg at det er problemer med d500 generelt på mms for tiden. det gjaldt om man hadde tele2, telenor, netcom eller annet.

Ikke vet jeg om det også er problemer på de andre "selskapene", men problemer på tele2 er det ihvertfall.

de sa de skulle få det fikset rimelig kjapt. men "kjapt" hos slike selskaper tilsvarer jo 2-3 dager :roll:

Frank

Endret av 63804
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...