dephz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jo dere skjønner.. jeg har en bror som laster ned 24/7 med vår 2mbit fra telenor.. og jeg får nesten ikke brukt internettet da.. noen som vet hvordan jeg han få han til å miste internettet? Med internettbosken --> SpeedTouch 510 ! er drit lei av dette.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kjenner problemet. Men veit ikkje kva du gjer though. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Lås inn routeren og trekk ut pluggen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Broren merker det da, han må jo ha litt linje han også. Endret 11. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
dephz Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 ja jeg vet att han merker det.. men lurer på hvordan jeg gjør det? han vet ikke att jeg kan gjøre noe sånt.. så han kommer ikke til meg og "whiner" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) var på LAN for noen måneder siden, og jeg og noen andre satt ved siden av en veeeldig plagsom fyr, ingen som likte han, ingen som liker han, men nok om det, vi tok en liten bit duckteip på enden av tp'en hans slik at kobberet ikke kom i kontakt med selve nettverkskortetgenial måte, og han skjønner det ikke før du sier det. garantertP: men du er litt ond mot broren din og da du er en flink bror EDIT: feil stokking på bokstaver. Endret 11. mai 2005 av tu30r6 Lenke til kommentar
dephz Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 men jeg tenkte siden han laster ned.. att jeg kunne styre det fra min pc.. har en fetter som gjør det med sin bror og han merker det ikke.. men han har en annen internett boks som er lettere og hontere.. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 gi meg en pm så skal jeg vise deg hvordan du låser ut noen fra å laste ned noe fra hjemme nettet ditt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Prøv netlimiter. Forøvrig: Ducktape = andetape (brukes til ender, formoder jeg), mens duct tape = rørtape, eller det vi omtaler som gaffa-tape. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er det ikke mulig å stenge ute mac adresser ? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Er du sikker på at det er så lurt å stenge han helt ute? Han merker det jo fort hvis han ikke har noe internett.... Du må vel bare begrense tilgangen hans, men en netlimiter på hans pc er nok neppe veien og gå; da han fort merker dette:-p Nei, jeg vet ærlig talt ikke. Edit: Broren min hadde det samme problemet med meg. Altså at jeg lastet ned 24/7. Vi snakket sammen om det og vi innstallerte en netlimiter på pc'en jeg brukte til nedlasting. Satte netlimiter på maximum 10 kib/s dl og ul. Mye var ordnet. 10 kib/s høres kanskje lite ut, men det blir slik når man sitter på en 704/128 kbps linje. Ta en prat med broren din, etter mye mas så lytter han! Og.. be han tenke seg at han er i din situasjon. Endret 11. mai 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hva med noe så enkelt sånn som å snakke med han? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilken router har dere i dag?Uten om telenor boxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå