Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stenge noen ut av internett :mad:

Anbefalte innlegg

Jo dere skjønner.. jeg har en bror som laster ned 24/7 med vår 2mbit fra telenor.. og jeg får nesten ikke brukt internettet da.. noen som vet hvordan jeg han få han til å miste internettet? Med internettbosken --> SpeedTouch 510 ! er drit lei av dette.. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var på LAN for noen måneder siden, og jeg og noen andre satt ved siden av en veeeldig plagsom fyr, ingen som likte han, ingen som liker han, men nok om det, vi tok en liten bit duckteip på enden av tp'en hans slik at kobberet ikke kom i kontakt med selve nettverkskortetgenial måte, og han skjønner det ikke før du sier det. garantertP:

men du er litt ond mot broren din og da :p

du er en flink bror :thumbup:

EDIT: feil stokking på bokstaver. :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

men jeg tenkte siden han laster ned.. att jeg kunne styre det fra min pc.. har en fetter som gjør det med sin bror og han merker det ikke.. men han har en annen internett boks som er lettere og hontere.. ;)

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det er så lurt å stenge han helt ute? Han merker det jo fort hvis han ikke har noe internett....

Du må vel bare begrense tilgangen hans, men en netlimiter på hans pc er nok neppe veien og gå; da han fort merker dette:-p

Nei, jeg vet ærlig talt ikke.

Edit: Broren min hadde det samme problemet med meg. Altså at jeg lastet ned 24/7. Vi snakket sammen om det og vi innstallerte en netlimiter på pc'en jeg brukte til nedlasting. Satte netlimiter på maximum 10 kib/s dl og ul. Mye var ordnet. 10 kib/s høres kanskje lite ut, men det blir slik når man sitter på en 704/128 kbps linje.

Ta en prat med broren din, etter mye mas så lytter han!

Og.. be han tenke seg at han er i din situasjon.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...