figure_02 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hva er egentlig forskjellen? Hvet ikke helt hvem jeg skal kjøpe.... Endret 11. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Så vidt jeg vet, så er vell den eneste forskjellen fargen? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Kjøp heller plasma. Den er RÅ! Bilde Razer's webside EDIT: Det heter Razer ikke razor! Endret 11. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Men der jeg skal kjøpe den: www.netshop.no har de bare magma og Chamelion....IKKE plasma... Og siden den er på tilbud der, til 395,- vil jeg kjøpe der.... Si fra hvis dere finner Plasma like billig! Men hva er forskjellen på de to da? Hva slags forskjellige farger har de? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fargen er det eneste som skiller dem! Dessuten er magma den peneste! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Men hva er forskjellen på fargene? Har sett bilde av dem i vanlig lys, og da så de nesten like ut... Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 plasma er tøffest, men fargen er eneste forskjell Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Igjen og igjen sier jeg: Hva er forskjellen på fargen? Plasma er utelukket siden de ikke selger den billig no sted, så ikke nevn den... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Chameleon skifter farge etter hvordan du holder den. (Ikke grønn->rød->gul.. men rundt grønn-lilla der et sted). Magma har LEDs i seg som lyser rødt når den får strøm (pc'en er på). Magma ligner på Chameleon når den er av - men er ikke like pen da. Men med lysene på --> (Bilde: Tatt uten blitz - helt mørkt i rommet (Magma)) EDIT: Tror kanskje Chameleon lyser litt og (på sidene), men det er lite.. (noen som kan bekrefte det, ja?) -Jar Endret 11. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå