Gå til innhold

Hva er verdens beste spill?

espinos

Anbefalte innlegg

Har dere ikke hørt martin skanke? Lol. Tjukken da hvis du absolutt ska ha det ordrett,

mr. grammatikk. Herregud du er pirkete på grammatikk mala, er du sånn fan

av norsk grammatikk? Har du egen klubb osv? gidder ikke diskutere mer,

om jeg ikke er saklig får være deres mening, skifter ikke min. Hvis dere hadde

vært flinkere å lese så hadde dere kunnet forstått poenge mitt i det minste.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dere ikke hørt martin skanke? Lol. Tjukken da hvis du absolutt ska ha det ordrett,

mr. grammatikk. Herregud du er pirkete på grammatikk mala, er du sånn fan

av norsk grammatikk? Har du egen klubb osv? gidder ikke diskutere mer,

om jeg ikke er saklig får være deres mening, skifter ikke min. Hvis dere hadde

vært flinkere å lese så hadde dere kunnet forstått poenge mitt i det minste.

Destructionz: Ro ned. Vi skal ikke ha personangrep her på forumet.

Mala: La være å pirke på andres sine skrivefeil. De kan ha problemer som du ikke vet om og har gennerelt problem med å skrive rett.

Lenke til kommentar

Herregud da, Destructionz. Vi prøver bare å ha en liten diskusjon her. Ikke ta sånn på vei. Hvis du ikke vil diskutere for dine meninger (som jeg respekterer) så får vi bare si at du tok feil. Ingen som biter her ;)

Dessuten er det kun litt konstruktiv kritikk Mala kommer med. Kan være greit å se over innlegg, både på strukturen og eventuelle alvorlige skrivefeil. Pirk er selvfølgelig unødvendig, men det lurt å skrive forståelige slik at det skal bli lett for de andre debattantene å lese hva som skrives.

Vil også nevne at det er forferdelig lavmål å kalle noen tjukk. For det første er det personangrep. For det andre har kroppsvekt ingenting med saken å gjøre. For det tredje har du ingen ide om hvor mye vi veier her inne.

Jeg må le litt :D

Sånn, Destructionz, håper du har lært litt om det å diskutere på et forum. Men nå må denne tråden tilbake til topic (jeg har mye skyld i at den glei sånn ut, men ble litt oppgitt her).

Hvilket spill er verdens beste og hvorfor? Når folk begrunner svarene blir det mye mer interessant å lese. Dessuten åpner det opp for litt diskusjon ;)

Endret av Campari
Lenke til kommentar
Har diskutert en del mer på forums enn du vet, prater på ett visst

antall amerikanske forums. Er rart det er hver gang på norske forum

jeg kommer i diskusjoner, på amerikanske er det hele tiden jokes

og fleiping. Skal jeg flytte til amerika tru? ;)

Vel, klarer du ikke å holde deg til emne i tråder her så kan du bare la være og poste.

Lenke til kommentar

Da ber eg om ynskyldning for min "pirking" Men Camapari stilte spm. om hva sjukking var, så g tenkte eg skulle kome med min tolkning av ordet :yes: Og Destructionz, tenker du vil ha noe svar på de spm. du stilte ovenfor:

1. Er ikkje pirkete på grammatikk,norsk læreren min skull nok ønske eg var det:p

2.Og nei er ikkje fan av norsk grammatik for all del. Da hadde eg hatt noen flotte karakterer i stil boken min, kan heller si eg ligger midt på stammen der.Se svar 1.

Til slutt, eg deler samme oppfatning som Campari angående tidligere tråder eg har sett deg. Men Destructionz, ingen ting er personlig meint her sånn at du veit det :yes:

Ynskyld off-topicen her :blush:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
jeg ser frem til Driver 4... det kan jo bli verdens beste spill,  iverfall i forhold til 3-eren :p

Har aldri spillt spillet selv, men når man skriver 3 i stedet for E, blir det bare idiotisk.

Allerede ved tittelen Driv3r reagerte eg, er glad eg ikkje har tatt meg tid til å teste det, basert på det folk sier om spillet.Sikkert ikkje verdt min verdifulle tid heller :whistle: Nei, 1`ern var det som fenget mest, da var det noe nytt og med en grafikk som bare var genial :cool:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...