Destructionz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Har dere ikke hørt martin skanke? Lol. Tjukken da hvis du absolutt ska ha det ordrett, mr. grammatikk. Herregud du er pirkete på grammatikk mala, er du sånn fan av norsk grammatikk? Har du egen klubb osv? gidder ikke diskutere mer, om jeg ikke er saklig får være deres mening, skifter ikke min. Hvis dere hadde vært flinkere å lese så hadde dere kunnet forstått poenge mitt i det minste. Endret 26. mai 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har dere ikke hørt martin skanke? Lol. Tjukken da hvis du absolutt ska ha det ordrett,mr. grammatikk. Herregud du er pirkete på grammatikk mala, er du sånn fan av norsk grammatikk? Har du egen klubb osv? gidder ikke diskutere mer, om jeg ikke er saklig får være deres mening, skifter ikke min. Hvis dere hadde vært flinkere å lese så hadde dere kunnet forstått poenge mitt i det minste. Destructionz: Ro ned. Vi skal ikke ha personangrep her på forumet. Mala: La være å pirke på andres sine skrivefeil. De kan ha problemer som du ikke vet om og har gennerelt problem med å skrive rett. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Herregud da, Destructionz. Vi prøver bare å ha en liten diskusjon her. Ikke ta sånn på vei. Hvis du ikke vil diskutere for dine meninger (som jeg respekterer) så får vi bare si at du tok feil. Ingen som biter her Dessuten er det kun litt konstruktiv kritikk Mala kommer med. Kan være greit å se over innlegg, både på strukturen og eventuelle alvorlige skrivefeil. Pirk er selvfølgelig unødvendig, men det lurt å skrive forståelige slik at det skal bli lett for de andre debattantene å lese hva som skrives. Vil også nevne at det er forferdelig lavmål å kalle noen tjukk. For det første er det personangrep. For det andre har kroppsvekt ingenting med saken å gjøre. For det tredje har du ingen ide om hvor mye vi veier her inne. Jeg må le litt Sånn, Destructionz, håper du har lært litt om det å diskutere på et forum. Men nå må denne tråden tilbake til topic (jeg har mye skyld i at den glei sånn ut, men ble litt oppgitt her). Hvilket spill er verdens beste og hvorfor? Når folk begrunner svarene blir det mye mer interessant å lese. Dessuten åpner det opp for litt diskusjon Endret 26. mai 2005 av Campari Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har diskutert en del mer på forums enn du vet, prater på ett visst antall amerikanske forums. Er rart det er hver gang på norske forum jeg kommer i diskusjoner, på amerikanske er det hele tiden jokes og fleiping. Skal jeg flytte til amerika tru? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du diskuterer sikkert veldig mye, men etter å ha sett deg i et par tråder her er det ikke rart jeg reagerer litt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har diskutert en del mer på forums enn du vet, prater på ett visstantall amerikanske forums. Er rart det er hver gang på norske forum jeg kommer i diskusjoner, på amerikanske er det hele tiden jokes og fleiping. Skal jeg flytte til amerika tru? Vel, klarer du ikke å holde deg til emne i tråder her så kan du bare la være og poste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Da ber eg om ynskyldning for min "pirking" Men Camapari stilte spm. om hva sjukking var, så g tenkte eg skulle kome med min tolkning av ordet Og Destructionz, tenker du vil ha noe svar på de spm. du stilte ovenfor: 1. Er ikkje pirkete på grammatikk,norsk læreren min skull nok ønske eg var det:p 2.Og nei er ikkje fan av norsk grammatik for all del. Da hadde eg hatt noen flotte karakterer i stil boken min, kan heller si eg ligger midt på stammen der.Se svar 1. Til slutt, eg deler samme oppfatning som Campari angående tidligere tråder eg har sett deg. Men Destructionz, ingen ting er personlig meint her sånn at du veit det Ynskyld off-topicen her Endret 26. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg ser frem til Driver 4... det kan jo bli verdens beste spill, iverfall i forhold til 3-eren Har aldri spillt spillet selv, men når man skriver 3 i stedet for E, blir det bare idiotisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) jeg ser frem til Driver 4... det kan jo bli verdens beste spill, iverfall i forhold til 3-eren Har aldri spillt spillet selv, men når man skriver 3 i stedet for E, blir det bare idiotisk. Allerede ved tittelen Driv3r reagerte eg, er glad eg ikkje har tatt meg tid til å teste det, basert på det folk sier om spillet.Sikkert ikkje verdt min verdifulle tid heller Nei, 1`ern var det som fenget mest, da var det noe nytt og med en grafikk som bare var genial Endret 26. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Verdens beste spill er uten tvil Half Life 2 !!! Har nettop spillt gjennom... Best game ever! I VALVE Du tror det ikke før du får spillt gjennom det! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg skal nok uansett skaffe meg Driver 4 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 MP: CS og GW SP: Half-Life 2 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time Minner... Elsket det spillet! Må være et av de beste noensinne... *rote fram spillet* Må si at jeg fikk vondt inni meg (jepp, HELT seriøst) da jeg så complexity sin post... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Akkurat na er det beste spillet i mine oyne Half Life 2. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Men de beste spillene jeg noensinne har prøvd må være Half Life 2 og Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Endret 2. juni 2005 av L@xen Lenke til kommentar
espinos Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 selv om half life 2 er et genialt spill, er faktis hl 1 best fra sinn tid mener jeg Lenke til kommentar
Flyass Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time Yess Ocarina of time er KONGE spill *sagt er det så bare* Lenke til kommentar
espinos Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 ganske sikker på at battlefield 2 kan bil, om ikke verdens beste så nok blant 10 på topp Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) @ Topic: Hele Battlefield serien! Endret 2. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå