Gå til innhold

Hva er verdens beste spill?

espinos

Anbefalte innlegg

Spurte jeg deg om noe? Hvis du ikke klarer å lese det jeg skriver kan du

vell bare la være? Hater når folk kommer med så dumme argumenter som

at "du suger i grammatikk", hold deg til saken.

Så skriv på en vettug måte da ;) Slipper sånt da vettu,men nok off-topic i fra min side for denne gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy gud du prater mye tull, men heldigvis liker jeg å debattere litt ;)

Hvis du sier at ff ikke har mer mening enn cs så sier du at ff er meningsløst, for det er cs.

Nei, jeg sier ikke at FF er meningsløst. For de som liker den typen spill er det sikkert veldig meningsfylt. Sikkert like underholdende og interessant som CS er for FPS-fans. Hvorfor synes du CS er meningsløst? Det du indirekte hevder er at titusenvis av faste CS-brukere faktisk bruker livet sitt på noe meningsløst.

Og cs prøver liksom å holde seg til realistisk tid men klarer det ikke,

kan ikke si at ff er meningsløst når det faktisk ikke prøver å være realistisk,

Her vil jeg kommentere 2 ting. For det første har jeg aldri sagt at FF er meningsløst! Kan du vær så snill å fatte det? For det andre prøver ikke CS å holde seg til realistisk tid. Det prøver å holde seg til nåtid! Ingenting sier at CS skal være realistisk. Poenget med spillet er at det skal være underholdende! CS er delvis realistisk, men først og fremst et actionspill. Og det er slik de aller fleste liker det. Er jo tross alt en grunn til at så mange spiller det.

Var det frekt det jeg sa om folk som spiller cs?

Oi oi oi, SE hvor mye jeg bryr meg. Innse det, du tar FEIL.

Her når du jo barnehagenivå og jeg gidder knapt kommentere det.

Så lenge du ikke kommer opp med et argument for at CS er mindre meningsfylt enn FF, så ligger jo denne diskusjonen død. Jeg skulle også sett at du skrev innleggene dine litt bedre og oversiktlig, da det er en smule vanskelig å lese til tider.

Og til slutt: ikke furt. Det er tross alt en diskusjon dette her og de fleste her inne er glade lakser som kun vil dele meninger om spill. ;)

Endret av Campari
Lenke til kommentar
Har sagt fler gang hvorfor cs er ett dårlig spill, men du er tydligvis blind.

Barnehagenivå? Oi jeg bryr meg hva du syns om meg.

Hehe, vi snakker jo ikke om hvilket spill som er dårlig, så du har jo misforstått hele diskusjonen :p Men men, det beviser vel bare et at FF hverken er mer eller mindre meningsfyllt enn CS. Kom over det Destructionz, så lenge et spill ikke lar deg redde regnskogen eller liknende, finnes det ikke et spill som er mer meningsfullt enn et annet.

Lenke til kommentar

Må si at FFVII er det beste spillet eg har spilt. :yes: Destructionz slutt å oppføre deg som en drittunge, vi har alle meninger ikke bare du. Skal du diskutere med noen så gjør det på en sakelig måtte, ikke bli forbanna fordi han liker noe annet en du. Som sikkert noen har sagt før til deg, du er ikke universets mitpunkt.

Lenke til kommentar
Ser frem til FFXII eg.... siden dette er også et spill med to II sånn som VII, kanskje vi får et nytt favoritt FF.. selv om det er kanske tvilsomt... ;)

Tror ikke noe annet spill fenger så mye som FF VII, men jeg skal ikke se bort i fra at det blir bra, for det MÅ det bli, etter en nedgang med den utstøtte versjonen X-2

Lenke til kommentar
Må si at FFVII er det beste spillet eg har spilt. :yes: Destructionz slutt å oppføre deg som en drittunge, vi har alle meninger ikke bare du. Skal du diskutere med noen så gjør det på en sakelig måtte, ikke bli forbanna fordi han liker noe annet en du.

Ja og ett forum er der man sier meningene sine, jeg liker ikke cs folk og

har aldri blitt forbanna fordi han liker noe annet. Er vell mer sånn at en del

folk her blir forbanna på meg fordi jeg ikke har respekt for cs folk, er jo dere

som burde oppføre dere.

Som sikkert noen  har sagt før til deg, du er ikke universets mitpunkt.

Faktisk ingen som har sagt det der til meg før.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har misforstått diskusjonen hvorfor melder du deg inn i den da?

Du diskuterer jo samme sak med meg akkurat nå, lol.

Fordi vi diskuterte samme sak, men så begynner du å blande inn hvilket spill som er best eller ikke. Da blir det jo en smule feil, eller hva? Du kommed en påstand om at drepinga i FF er mer meningsfult enn CS. Men klarer du å begrunne det seriøst? For hittill har du bare prøvd å sno deg unna.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har misforstått diskusjonen hvorfor melder du deg inn i den da?

Du diskuterer jo samme sak med meg akkurat nå, lol.

Fordi vi diskuterte samme sak, men så begynner du å blande inn hvilket spill som er best eller ikke. Da blir det jo en smule feil, eller hva? Du kommed en påstand om at drepinga i FF er mer meningsfult enn CS. Men klarer du å begrunne det seriøst? For hittill har du bare prøvd å sno deg unna.

Blande inn? topicen heter jo "hva er verdens beste spill?" gjør den ikke?

Og når noen syns cs er det så må det vell gå ann å si at jeg syns ff er bedre

enn cs og at det er verdens beste spill. Og hvis du hadde visst ff vii historien

så hadde du visst hvorfor drepinga der er mer mening i enn drepinga i cs.

Prøver ikke å sno meg unna nei sjukken.

Lenke til kommentar
Blande inn? topicen heter jo "hva er verdens beste spill?" gjør den ikke?

Og når noen syns cs er det så må det vell gå ann å si at jeg syns ff er bedre

enn cs og at det er verdens beste spill. Og hvis du hadde visst ff vii historien

så hadde du visst hvorfor drepinga der er mer mening i enn drepinga i cs.

Prøver ikke å sno meg unna nei sjukken.

Hehe, du er virkelig ute på bærtur. Jeg har ingenting imot at du misliker CS, at du digger FF eller at du syns CS er noe jævla dritt ;) Det jeg kommenterte var at du mente drepinga i CS var mindre meningsfull enn den i FF. Akkurat den utallelsen vil jeg at du begrunner. Jeg vil gjerne høre hvorfor du mener det, og begrunn det med saklige argumenter. Da kan vi jo få en artig liten diskusjon, fordi jeg kan ikke i fornuftens navn forstå hvorfor et spill er mer meningsfullt enn et annet når begge er lagd for å underholde!

Og hva betyr sjukking?

Lenke til kommentar

Dette er morsomt :!:

"Og hva betyr sjukking?"

Tror det er tjukken han prøver å si her, ka veit eg :roll: Men nok en gang viser du Destructionz at du ikkje greier å arumentere saklig.Det er ikkje nødvendig å kalle folk ting når man prøver å ha en diskujson ;) Sjøl om den FF VS CS drepinga diksujsonen har tatt litt av, så kan man holde seg i skinnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...