espinos Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ok, er det bare på konsoll? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ok, er det bare på konsoll? Nei, Final Fantasy VII og VIII finnes også på PC, men jeg synes spillene passer best på konsoll uansett. Lenke til kommentar
Erwin Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Half-Life http://www.valvesoftware.com/awardslist.htm Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan dere ikke samtidig også fortelle litt om HVORFOR dere synes hvert enkelt spill er det beste? For å gjøre som jeg sier: Jeg holder en knapp på Elite, fordi spillet er enkelt, ulineært og fleksibel, og at oppdragene gir nok innlevelse til at det faktisk fenger. Rent teknisk er det enda mer imponerende er det når en tenker på at hele spillet tok rett under 32 KB, dvs. det får plass i cachen på mange av dagens prosessorer... Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg må bare si at World of Warcraft er et genialt spill, men nå kommer jo snart BF2. Kanskje det tar over 1. plassen hos meg. Vi får se... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg må bare si at World of Warcraft er et genialt spill, men nå kommer jo snart BF2. Kanskje det tar over 1. plassen hos meg. Vi får se... FarCry Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan ikke sammenligne ett MMORPG med ett singleplayer spill da. Teit topic egentli, "verdens beste spill" ? Vi sier jo bare de spillene vi liker best. Jaja, synes Anarchy Online og Guild Wars er de beste online spillene der ute mens de beste singleplayer spillene må være: final fantasy serien, monkey island serien, morrowind serien, mgs3, donkey kong serien. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1) Hvilket spill er det flest som har spilt? 2) Og hvilket spill har man spilt lengst? Tror det er to viktige faktorer. Jeg mener at svaret på nr1 må være Counter-Strike. Så og si alle jeg kjenner har spilt dette spillet. Og mange jeg kjenner har spilt dette i maange år. Ergo.. CS må ligge ganske høyt. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ka1ser Final Fantasy 7 og CS slår seff FF7 men alle jeg kjenner har spilt og spiller ennå final fantasy 7 Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Destructionz for deg, for meg og for de fleste ja Lenke til kommentar
Bio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fifa serien, ingen slår fifa fotball Tre ord ---> Masse produsert dritt.... akkurat som de senere mario spillene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ka1ser Final Fantasy 7 og CS slår seff FF7 men alle jeg kjenner har spilt og spiller ennå final fantasy 7 Hah :!: Vet at alt er subjektive meninger, men Final Fantasy VII knuser Counter Strike. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tenker Sims-serien ligger ann til toppplassering her! Synes Backpacker 2 er et bra spill jeg! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Ka1ser Final Fantasy 7 og CS slår seff FF7 men alle jeg kjenner har spilt og spiller ennå final fantasy 7 Hah :!: Vet at alt er subjektive meninger, men Final Fantasy VII knuser Counter Strike. JA riktig.. Selv jeg liker FF bedre enn CS.. men poenget er at han(ka1ser) skrev: 1) Hvilket spill er det flest som har spilt? 2) Og hvilket spill har man spilt lengst? Endret 23. mai 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
marathi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Gradius - Salamander -serien Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 må jeg velge kun ett spill må det bli: System Shock 2, ingen spill har så til de grader dratt meg inn i historien og skremt vettet av meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ka1ser Final Fantasy 7 og CS slår seff FF7 men alle jeg kjenner har spilt og spiller ennå final fantasy 7 Hah :!: Vet at alt er subjektive meninger, men Final Fantasy VII knuser Counter Strike. JA riktig.. Selv jeg liker FF bedre enn CS.. men poenget er at han(ka1ser) skrev: 1) Hvilket spill er det flest som har spilt? 2) Og hvilket spill har man spilt lengst? Åja, var bare at jeg ikke så sitatet i sammenheng da. Jeg vet jo at det er flere som spiller CS. Noe jeg heller aldri har skjønt grunnen til. (Ja, jeg er en av de som aldri ble hekta på Counter Strike) Lenke til kommentar
Campari Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kan noen forklare meg poenget med å sammenlikne Final Fantasy med CS? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kan noen forklare meg poenget med å sammenlikne Final Fantasy med CS? Når det er en tråd som handler om "verdens beste spill" så er det naturlig at man blir nødt til å sette spill av ulike sjangere opp mot hverandre, selv om det aldri vil gi noen god konklusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå