Campari Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 I forhold til når det kom ut: Half-Life. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Splinter Cell Chaos Theory og Half Life 2.. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Elite. Jeg er, er du? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ifølge gamerankings er det Zelda OOT på N64 ... er enig i det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ifølge gamerankings er det Zelda OOT på N64 ... er enig i det. Amen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ifølge gamerankings er det Zelda OOT på N64 ... er enig i det. I følge Gamerankings: 1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 2. Soul Calibur 3. Metroid Prime 4. Resident Evil 4 5. Tekken 3 6. Super Mario 64 7. Halo: Combat Evolved 8. NFL 2K1 og der gadd jeg ikke fortsette. Hva slags liste ER det der? Er det hva de mener er tidenes beste spill, så må jeg si meg kraftig uenig i en del. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Igjen, enig med Nevnarion. Burde vell heller sammenligne med GameSpot der både folk og en anmelder gir sin karakter til spillet. Det må være den største siden for spill noen sinne, du finner ALLE spill der og til og med spill som er TBA (To Be Announced). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ifølge gamerankings er det Zelda OOT på N64 ... er enig i det. I følge Gamerankings: 1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 2. Soul Calibur 3. Metroid Prime 4. Resident Evil 4 5. Tekken 3 6. Super Mario 64 7. Halo: Combat Evolved 8. NFL 2K1 og der gadd jeg ikke fortsette. Hva slags liste ER det der? Er det hva de mener er tidenes beste spill, så må jeg si meg kraftig uenig i en del. det er total karakteren (gjennomsnitt) spillene har fått fra alle store spill sider som ign, gamespot, gamespy, osv osv osv. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Neppe 2mass, hvis det var fra gamespot etc hadde ikke de spillene vært så høyt på lista. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vanskelig.... det finnes så mange bra spill som ikke egentlig kan sammenlignes. Hvilket grunnlag skal man basere sammenligningen på? Hvor morsomt et spill er? Hvor populært det er (hvor mye det har solgt)? Hvor "nyskapende" det er? Hvor bra gameplay det har? Hvordan definerer en "bra gameplay"? Hvordan sammenligner man gameplay i et RTS-spill og et FPS-spill? Istedet velger jeg å liste opp noen favoritter etter sjanger: Adventure: Monkey Island II - LeChuck's Revenge Strategi: Civilization 1 eller 3 (valgfritt) Rollespill: Baldur's Gate OG Daggerfall Action/FPS: Quake 1 ;D MMORPG/MMOG: Ultima Online, den gang det var så nært "visjonen" av en virtuell verden som man har hatt i slike spill. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time zelda = må vel sin need for speed serien .. kansje ikkje det beste,, men jeg har hatt MANGE fine timer med di spillene Ja, helt enig. En uthoret og lite spennende bilspillserie er selvfølgelig mye bedre enn et nesten-revolusjonert og helt unikt eventyrspill. Du er flink, skarp og dyktig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Neppe 2mass, hvis det var fra gamespot etc hadde ikke de spillene vært så høyt på lista. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/197771.asp er dette bevis godt nok for deg eller ? ikke vær så påståelig vettu Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det jeg syns er verdens beste spill må vel være The Elder Scrolls III: Morrowind.... Men det som antagelig ER best, hvis noe sånt kan sammenlignes må jeg si Blizzard sine spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå