Vain Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Heroes of Might and Magic 1, 2, 3 og 4, Age of Empires 1 og 2 og GTA 1 og 2 Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Medal of Honor: Allied Assault Derfor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) total annihilation, laget av cavedog (arathi idag tror jeg). som lager Krogoth, sterkeste spillbare ting i et spill jeg kan huske Endret 28. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Zelda er kanskje verdens beste spill ja.. husker tilbake og husker en fantastisk stemmning som jeg aldri har sett i noen andre spill. Men hvis jeg skulle spilt det nå tror jeg nok ikke det ville gi den samme opplevelse.. så jeg må nok si Half-Life 2, som også har en fantastisk stemning. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Må nok være Steel Sky (het noe mer), GTA 1 og Half Life! Akkuat nå er det nok GT4 og San Andreas Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Må nok være Steel Sky (het noe mer), GTA 1 og Half Life! Akkuat nå er det nok GT4 og San Andreas Beneath a Steel Sky tenker du på, regner jeg med. Spilte det til døde på gamle 486'n min selv. SYKT bra stemning den gang. En av mine gamle favoritter også! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En klar førsteplass må være Zelda ocarina of time! Har hatt sinnsykt mange timer med spenning! BF serien er også genial! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Må nok være Steel Sky (het noe mer), GTA 1 og Half Life! Akkuat nå er det nok GT4 og San Andreas Beneath a Steel Sky tenker du på, regner jeg med. Spilte det til døde på gamle 486'n min selv. SYKT bra stemning den gang. En av mine gamle favoritter også! Jepp, det var det jeg tenkte på! Installerte det på pcen her for ikke så alt for lenge siden og har kommet ganske langt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har den enorme pappesken her enda jeg. Lurer på om det kjører stabilt og knirkefritt på XP jeg? Hvordan spiller du? Emulert eller orginalt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) pc: vet ikke. muligens et av hitman, max payne, halflife eller blizzard(warcraft/starcraft) spillene. eller så er også farcry et veldig bra spill. både hitman, max payne og half life er spennende spill med gode historier, og loads med spenning og morro. blizzard spillene er enkelt og greit bare elskverdige. farcry er digg pga grafikk, gameplay, og den store vide verden xbox: Halo, og chronicles of riddick spillene har veldig gode historier, og bra gameplay. ps2: snake eater bra historie, og godt gameplay gamecube: zelda 64 muligens verdens beste adventure spill. genial historie og alltid mye å gjøre edit: så at det "kreves" forklaringer Endret 29. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Halo 2 Hva? Hva mener du med det der?! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Halo 2 Hva? Hva mener du med det der?! Ja nei, tenkte det hadde vert på sin plass med begrunnelser, eller så ender det opp slik den begynte, som en telletråd Og dem blir stengt. Men ser vi igjennom tråden så er det jammen mange ubegrunnede svar Siterer Orresnei ; Og da kan jo kansje folk begynne å begrunne hvorfor de synes at dette er verdens beste spill da. Hvorfor i all verden tror folk at det er interessant å lese en masse spilltittler. Ja, det er helt subjektivt hva man mener er verdens beste spill, men da bør jo man også begrunne dette. Nå har det seg slik at den andre posten i tråden er min, og jeg har vel ikke vært stort bedre, men har i de senere tider komt til stor fornuft. Sender en liten rapport så får vi se hva moderatorene gjør med den. Denne tråden kunne hatt stor leserverdi og vært interessant og alt det der, hvis noen bare hadde giddet å poste skikkelige poster. Endret 29. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ingen tvil: Final Fantasy VII Begrunnelse: Karakterene er mer levende, interessante og fantastisk særegne enn i noe annet spill jeg har testet. Følelsene kommer på rekke og rad etterhvert som spillet utvikler seg. Storyen er fantastisk god og spillbarheten satte en ny standar. Dette spillet er nesten større enn selve livet. Endret 29. august 2005 av Papillon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå