Gå til innhold

Hva er verdens beste spill?


espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda er kanskje verdens beste spill ja.. husker tilbake og husker en fantastisk stemmning som jeg aldri har sett i noen andre spill. Men hvis jeg skulle spilt det nå tror jeg nok ikke det ville gi den samme opplevelse.. så jeg må nok si Half-Life 2, som også har en fantastisk stemning.

Lenke til kommentar
Må nok være Steel Sky (het noe mer), GTA 1 og Half Life!

 

Akkuat nå er det nok GT4 og San Andreas :)

Beneath a Steel Sky tenker du på, regner jeg med.

Spilte det til døde på gamle 486'n min selv.

SYKT bra stemning den gang. En av mine gamle favoritter også!

Jepp, det var det jeg tenkte på! Installerte det på pcen her for ikke så alt for lenge siden og har kommet ganske langt :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

pc: vet ikke. muligens et av hitman, max payne, halflife eller blizzard(warcraft/starcraft) spillene. eller så er også farcry et veldig bra spill.

både hitman, max payne og half life er spennende spill med gode historier, og loads med spenning og morro. blizzard spillene er enkelt og greit bare elskverdige.

farcry er digg pga grafikk, gameplay, og den store vide verden

 

xbox: Halo, og chronicles of riddick

spillene har veldig gode historier, og bra gameplay.

 

ps2: snake eater

bra historie, og godt gameplay

 

gamecube: zelda 64

muligens verdens beste adventure spill. genial historie og alltid mye å gjøre

 

edit:

så at det "kreves" forklaringer

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Halo 2

:shrug::hmm:

Hva? Hva mener du med det der?!

Ja nei, tenkte det hadde vert på sin plass med begrunnelser, eller så ender det opp slik den begynte, som en telletråd :yes: Og dem blir stengt.

 

Men ser vi igjennom tråden så er det jammen mange ubegrunnede svar ;)

 

 

Siterer Orresnei ;

 

Og da kan jo kansje folk begynne å begrunne hvorfor de synes at dette er verdens beste spill da. Hvorfor i all verden tror folk at det er interessant å lese en masse spilltittler. Ja, det er helt subjektivt hva man mener er verdens beste spill, men da bør jo man også begrunne dette. Nå har det seg slik at den andre posten i tråden er min, og jeg har vel ikke vært stort bedre, men har i de senere tider komt til stor fornuft.

 

Sender en liten rapport så får vi se hva moderatorene gjør med den. Denne tråden kunne hatt stor leserverdi og vært interessant og alt det der, hvis noen bare hadde giddet å poste skikkelige poster. :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ingen tvil:

 

Final Fantasy VII

 

Begrunnelse:

Karakterene er mer levende, interessante og fantastisk særegne enn i noe annet spill jeg har testet. Følelsene kommer på rekke og rad etterhvert som spillet utvikler seg. Storyen er fantastisk god og spillbarheten satte en ny standar. Dette spillet er nesten større enn selve livet.

post-58-1125343954_thumb.jpg

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...