ovzer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!! Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!!Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Vet du egentlig hva ''realistisk'' betyr? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!!Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Vet du egentlig hva ''realistisk'' betyr? tror du jeg skriver ting som jeg ikke vet hva betyr? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!!Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Vet du egentlig hva ''realistisk'' betyr? tror du jeg skriver ting som jeg ikke vet hva betyr? Det virker jo sånn når Half-Life ikke er et realistisk spill. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!!Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Vet du egentlig hva ''realistisk'' betyr? tror du jeg skriver ting som jeg ikke vet hva betyr? Det virker jo sånn når Half-Life ikke er et realistisk spill. Ikke for å kverrulere, men hva definerer du som et realistisk spill da? OT: Som nevnt før, Morrowind er det spillet som jeg ville gitt tittelen: Verdens beste spill Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HALF LIFE er best. Det er det mest realistiske spillet jeg har sett!!Doom 3 kan jo kansje komme på topp3 den å da. Vet du egentlig hva ''realistisk'' betyr? tror du jeg skriver ting som jeg ikke vet hva betyr? Det virker jo sånn når Half-Life ikke er et realistisk spill. Det er science fiction. Lenke til kommentar
and91 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, rart å si at half life er realistisk *FF7 er kanskje det beste spillet noensinne *MGS serien ( liker 1 best og toer`n minst) *KOTOR Lenke til kommentar
gøggen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 call of duty ikke mer å si om det! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Half-Life 2 kan fint være det mest realistiske spillet OBaardsgaard har sett. Rent fysikkmessig vil jeg si at det er et av de mest realistiske spillene som er ute nå, mye det samme med grafikken også egentlig. Den er jo rett og slett nydelig. Men det er stor forskjell på det å si at noe er det mest realistiske en har sett/som finnes for øyeblikket og det si at noe er realistisk. OBaardsgaard sa her det førstnevnte, og det må da være helt greit. Kan noen av dere andre som har quotet ham nevne et mer realistisk spill? Nå tenker jeg selvfølgelig på noe innen samme sjangeren, noe som kan knyttes i hvert fall litt til det som vi mener er realistisk, ikke at X²: The Threat er realistisk fordi det har så god og dynamisk økonomi i universet. Selvfølgelig, det går jo an å si det, men det vil være å spore bitte litte grann av. Edit: Sorry for et rotete innlegg, på tide å legge seg. *sove* Endret 3. juli 2005 av MiSP Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 jeg må vel være uenig med alle sammen her da det beste spillet ever det er "stronghold2!!!!!!!" det er veldig underholdene å det er bra grafikk prøv det folkens Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) 1 Zelda Ocarina of Time 2 Mario 64 3 Half Life 4 Half Life 2 5 Counter-strike Source 6 Deus Ex 7 Rome Total War 8 Star Craft 9 C&C Generals 10 Commandos 2 Endret 4. juli 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Azaziah Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det må jo bare være Halo-spillene!! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Zelda kanskje? Er jo umulig å kåre verdens beste spill. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det må jo bare være Halo-spillene!! Enig med deg! Arbiter! Master Chief! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Zelda kanskje? Er jo umulig å kåre verdens beste spill. Men her snakker vi om hva vi su\yns personlig er verdens beste spill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Og da kan jo kansje folk begynne å begrunne hvorfor de synes at dette er verdens beste spill da. Hvorfor i all verden tror folk at det er interessant å lese en masse spilltittler. Ja, det er helt subjektivt hva man mener er verdens beste spill, men da bør jo man også begrunne dette. Nå har det seg slik at den andre posten i tråden er min, og jeg har vel ikke vært stort bedre, men har i de senere tider komt til stor fornuft. Sender en liten rapport så får vi se hva moderatorene gjør med den. Denne tråden kunne hatt stor leserverdi og vært interessant og alt det der, hvis noen bare hadde giddet å poste skikkelige poster. Endret 7. juli 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 dere... kom igjen da.. slike kjedelige spill? det finnes bare et spill... KABAL!!! som skal brenne i *elvete Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Og da kan jo kansje folk begynne å begrunne hvorfor de synes at dette er verdens beste spill da. Støttes. Jeg oppfordret til det tidligere i denne tråden, men når jeg ser innleggene, virker dette som en write-only-tråd. For å følge opp: det jeg legger vekt på i et spill er innlevelse: hvor godt fanger spillet deg i den verdenen spillet bygger opp. Jeg nevnte Elite som et eksempel der utrolig enkel logikk ga spilleren en intens følelse av et kappløp mot tiden. Spillet kom for over 20 år siden, men er fortsatt artig. The Portal (Amiga) satte opp et mysterium der selv plottet var hintet om (kanskje Msyt ligner, har ikke spilt det selv). Noen spill fungerer utrolig bra selv om grafikken er elendig, f.eks. Brickout. Superavasert grafikk gjorde det ikke bedre, men spillet var like morsomt på en (ekte) vt100-terminal. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg vil tørre å tippe at Battlefield serien ligger blandt topp 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå