Rostad Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Egentlig kan ingen bestemme hva som er det beste spilet... Fordi vi liker alle sammen forskjellige spilll. Endret 8. juni 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Egentlig kan ingen bestemme hva som er det beste spilet... Fordi vi liker alle sammen forskjellige spilll. Lest første posten? Hva mener du personlig er verdens beste spill igjennom tidene? Endret 8. juni 2005 av MiSP Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) for meg står det mellom The Legend of Zelda: Ocarina of Time og Star Wars Knights Of The Old Republic kall meg gjerne sær Håper The Legend of Zelda: Twilight Princess blir like bra.. The Legend of Zelda: Twilight Princess Filmer: gamespot Endret 8. juni 2005 av xaedus Lenke til kommentar
HitmanN^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uten tvil The Legend of Zelda: Ocarina of Time. (når det var nytt liksom) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uten tvil The Legend of Zelda: Ocarina of Time. (når det var nytt liksom) Er enig i den. Kan nevne noen andre spill også: Battlefield 1942 Battlefield 2 (JA, selv om bare demoen har kommet ut^^) Mafia GTA: Vice City GTA: San Andreas Max Payne Max Payne 2 The Legend Of Zelda: Wind Waker Bare noen få. Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Counter-Strike 1.5 såklart Dette var de første "bra" 3D spillet jeg spilte... Dette er det spillet jeg fremdelse spiller, (utenom nyere versjon CounterSSor.) Dette er de spillet jeg løpte hjem og skulle laste ned etter jeg hadde spilt det hos ein kamerat... Altså... go 4 CS1.5 Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uten tvil The Legend of Zelda: Ocarina of Time. (når det var nytt liksom) Er enig i den. Kan nevne noen andre spill også: Battlefield 1942 Battlefield 2 (JA, selv om bare demoen har kommet ut^^) Mafia GTA: Vice City GTA: San Andreas Max Payne Max Payne 2 The Legend Of Zelda: Wind Waker Bare noen få. Enig jeg også. Lenke til kommentar
0069 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 : GTA:SA GTA:SA GTA:SA GTA:SA Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Må nok si at HL2 & Viewtiful joe, burde være på lista som verdens beste spill. MGS-serien er jo også selvfølgelig helt utrolig! Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Totalt sett ville jeg si det er: PlanetSide www.planetside.com Lenke til kommentar
Twister89 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Zelda: Ocarina Of Time er det beste som noen gang er laget. Det er ingen andre som er i nærheten en gang Lenke til kommentar
Green Dragon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Half-Life 2 uten tvil Syk grafikk og veldig realistisk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Heroes III - Turbasert strategi blir ikke mer magisk. Transport Tycoon Deluxe - Hahaha, kan man gjøre det enklere og oppnå et mer genialt resultat? EverQuest - Grr, mer magi. Helst midt på natta med mennesker på andre siden av kloden. Morrowind m/ ekspansjoner - Ord? Nei. Age of Empires II m/ ekspansjon - Knapt noen spill jeg har spilt mer. Vet ikke hvorfor, men det er uovertruffent til RTS å være. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Runnet det tusen ganger. Trollbindende, velskrevet, radikalt og banebrytende. Wow. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 på xbox er det Halo 1, med Riddick på god 2're plass. på pc er jeg ikke sikker. må være cd, hl(1 og 2), eller blizzardspillene. ellers har vi jo max payne spillene. de er jo også fantastisk gode. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 PC = Morrowind Konsoll = FF7 Håndholdt konsoll = Golden Sun Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Morrowind - Syns det var kjedelig første dagen, men den andre dagen satt jeg 15 timer i strekk foran det. Beste spillet jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Half-Life 2 uten tvil Syk grafikk og veldig realistisk. Realistisk er vel kanskje å ta i Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Deus Ex NFS: II Blade Runner Half Life Jane's Longbow 2 EDIT: Oi, bare gamle spill der gitt! Endret 13. juni 2005 av Blodpudding Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mafia - The City of Lost Heaven enig.. mafia tar kaka.. leste i et svenkst spill blad for noen uker siden at mafia 2 var under utvikling.... men andre steder hører jeg det er død.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå