Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 MAFIA, rå historie og grafikk Var så utrolig gøy å bare kjøre rundt å høre på gammel musikk =) Kommer aldri til å glemme det spillet Ååååh, good old times, det var så UTROLIG bra spill Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Half Life serien Far Cry Guild Wars The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det er umulig å finne ut hvordan spill som er det beste, anmelderen/brukeren har alltid sin egen smak på spill.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tror jeg vil si at Command & Conquer er det beste spillet jeg noen gang har spillt. Championship Manager er vel det spillet jeg har spillt mest. Lenke til kommentar
Flyass Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heroes of might and magic 4 soon to be beeten by hommV Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hele Battlefield serien Mafia Americas Army.. Eller de gamleste spillene er jo aller best. Man kan ikke få bedre minner enn når man satt og spilte gamle DOS spill.. Doom2 ROTT Windows 95 eksisterte jo på den tiden jeg spilte det, men jeg kunne ikke noe om det. Kunne bare om DOS Lenke til kommentar
Testo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har enda ikke spillt alle spilla der ute så vanskelig å si..... men wow tar opp all min tid nå.... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Jamen OXM er utrolig pirkete når det gjelder score på spill... Det er nesten ingen der som har fått 10.0... Joda det sier litt synes jeg... Halo 2 roxx Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Jamen OXM er utrolig pirkete når det gjelder score på spill... Det er nesten ingen der som har fått 10.0... Joda det sier litt synes jeg... Halo 2 roxx Det sier fortsatt ikke så veldig mye om det er verdens beste spill da alt er subjektivt. Dessuten er det en side. Det finnes mange anmeldelser der ute. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Jamen OXM er utrolig pirkete når det gjelder score på spill... Det er nesten ingen der som har fått 10.0... Joda det sier litt synes jeg... Halo 2 roxx Det sier fortsatt ikke så veldig mye om det er verdens beste spill da alt er subjektivt. Dessuten er det en side. Det finnes mange anmeldelser der ute. Ok at du synes halo 2 er kjedelig men si meg ett Xbox-blad som ikke har gitt Halo 2 toppscore? Endret 6. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Bio Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Halo spillene. Halo ? prøver du og være morssom ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Jamen OXM er utrolig pirkete når det gjelder score på spill... Det er nesten ingen der som har fått 10.0... Joda det sier litt synes jeg... Halo 2 roxx Det sier fortsatt ikke så veldig mye om det er verdens beste spill da alt er subjektivt. Dessuten er det en side. Det finnes mange anmeldelser der ute. Ok at du synes halo 2 er kjedelig men si meg ett Xbox-blad som ikke har gitt Halo 2 toppscore? Nei, jeg sier ikke at Halo 2 er kjedelig. Det kan faktisk være ganske så morsomt til tider. Joda, alle xboxblader gir nok xbox sitt toppspill toppscore. Det gjør sikkert ganske mange andre blader også. Poenget mitt er at du bør sjekke en del "nøytrale" sider. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) [OFFTOPIC] Please folkens, det er ikke strengt nødvendig å quote med quote med quote med quote med quote osv... Dette er jo verre enn med Onkel Skrue og renters rente! [/OFFTOPIC] Endret 6. juni 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 GTA Vice City definitivt. Når det gjelder spill etter 2000. Har tilbrakt så utallig mange timer foran det spillet og elsker det fortsatt! Av eldre spill er jeg veldig usikker. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg synest følgene spill er veldig bra: Transport Tycoon Deluxe Eventyrspill fra LucasArts Diablo II Lord Of Destruction Age of Empires II The Conquerors(i nettverk) Edit: Red Alert Endret 6. juni 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Twister89 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 GTA: VC Half life 2 Far Cry Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Halo 2 Klart det beste spillet.. fikk 10.0 av 10.0 i OXM. syns det sier litt jeg Jeg synes ikke det sier noenting, jeg. Spillsmak er subjektivt. Selv synes jeg Halo er kjedelig. Jamen OXM er utrolig pirkete når det gjelder score på spill... Det er nesten ingen der som har fått 10.0... Joda det sier litt synes jeg... Halo 2 roxx OXM ga Deus Ex 10 av 10, og det var en buggete blek skygge av ener'en, men elendig framerate og middelsgodt gameplay på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå