Gå til innhold

Hva er verdens beste spill?

espinos

Anbefalte innlegg

Vanskelig å svare på ettersom det er så mye som spiller inn!

Likte friheten man fikk i GTA spillene. Likte snikingen i Splinter Cell serien. Likte grafikken i HL 2, FarCry, og Doom 3. Den fantastiske historien og gamepleyet i Half-Life. Listen er lang.

Men om jeg skulle trekke ut en favoritt, ja faktisk verdens beste spill av de jeg har spilt: ??? Det er jo så mye bra, og så mye dårlig.

Ingenting er "Verdens beste spill"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halo spillene er ganske bra ja, men jeg har enda ikke prøvd 2`eren :(

er den bra?  :)

Halo er veldig oppskrytt ;) Grei skyteaction og en god mp, men thats it.

Og du har ikke mye peiling :( Gameplayet er det beste man kan finne til hvilken som helst konsoll. Spillet er så gjennomboret av kvalitet at man ikke kan finne noe negativt med det. Også det beste man finner av multiplayer action.

Halo spillene er ganske bra ja, men jeg har enda ikke prøvd 2`eren  :(

2'eren er bedre enn eneren på multiplayer mht Live. Det er også tettere action, der man hele tiden sitter midt oppi det hele. Campaign delen synes jeg derimot er bedre på 1'eren.

1'er er en god del bedre enn 2'ern ville jeg si  :yes:

Hver sin smak :) Begge spillene er utrolig gode, og er noe av det beste xbox'en har fått oppleve.

Lenke til kommentar

Jeg er til dels enig med Casperrob. Halo er morsomt nok i MP og Coop, men det finnes en mange flere interessante fps der ute. For meg er singelplayerdelen det mest interessante i actionspill og der har desverre ikke Halo 1 eller 2 gitt meg hakeslepp.

Lenke til kommentar
Halo spillene er ganske bra ja, men jeg har enda ikke prøvd 2`eren :(

Halo er veldig oppskrytt ;) Grei skyteaction og en god mp, men thats it.

Og du har ikke mye peiling :( Gameplayet er det beste man kan finne til hvilken som helst konsoll. Spillet er så gjennomboret av kvalitet at man ikke kan finne noe negativt med det.

Word! Singleplayerdelen av Halo var så stemningsfull at det var som å sitte å se en thriller innimellom! Husker når jeg traff på Flood for første gang, jeg fikk helt panikk! :p

Jeg er til dels enig med Casperrob. Halo er morsomt nok i MP og Coop, men det finnes en mange flere interessante fps der ute. For meg er singelplayerdelen det mest interessante i actionspill og der har desverre ikke Halo 1 eller 2 gitt meg hakeslepp.

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...