Gå til innhold

Majesco lager Taxi Driver-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter absolutt ikke hvordan dette spillet skal ta seg ut. Det må være noe sånn som "The Godfather", at filmen bare er et "springboard" for det som skal skje i filmen.

Altså at bare filmen er bare grunnmuren, mens handlingen foregår på en annen måte.

Men selv da blir det teit! Gudfaren har lenge kunne passet ypperlig til et ganster-spill, men Taxi Driver...?

Taxi Driver er jo en psykologisk drama film, ikke noen action film av Punisher-style!

Jeg kan heller ikke se for meg et Taxi Driver- spill av RPG, RTS, pek&klikk, FPS style, eller noe annet.

Lurer virkelig på hvordan de skal klare å takle denne nøtta... :hmm:

Lenke til kommentar

Gudfaren passer jo ypperlig til mafia-spill, så mye skyting og action som utspiller seg der. Foruten endte jo Gudfaren-sagaen perfekt i del III. Ingen vits å rote det til.

Neste ut er vel Citizen Kane. :)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Ja, men Taxi Driver, hvordan i huleste skal nå det bli? :huh:

BTW: Gudfaren, om du ikke vet det, fortsetter ikke fra slutten av del III.

Spillet foregår på 30-40-tallene, og du er en helt vanlig 'goon' som arbeider deg opp mot toppen.

Heldig vis skal du ikke spille som noen av film-karakterene. :)

Lenke til kommentar

Helt uenig. Spillet kommer til å bli meget bra, tror jeg.

Gleder meg veldig til Gudfaren-spillet, ikke bare fordi spillet kan bli veldig bra, men også fordi det endrer mange folks holdning til EA (slik som feks. deg), som faktisk har laget flere revolusjonerende, tross mange dritt-titler.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...