ilpostino Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 har lagt mine klamme lanker rundt en sub som jeg har tenkt til å koble til pc'n. fra før av har jeg en gammel dobel kasettspiller (fra konfirmasjonens dager) koblet til lydkortet. men hvor på lydkortet kobler jeg sub'en? eller må denne kobles til en egen sub-utgang på stereoanlegget? har creative platinum live. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vet ikke hvor stor forskjellen er på Platinum og Value kortene (som jeg har).. Men min erfaring er at du bør minst ha 5.1 lyd (kobles til forsterker) for å ha "glede" av sub. [ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-07-12 23:00 ] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 har uansett tenkt å bruke 6000-10000 på et ac-3 annlegg som skal bestå av effektforsterker, forforsterker, radio og iallefall et par høytalere og sub. dette er noe som skal byges mer ut etterhvert npr jeg får bedre råd.....men vil teste litt med extern sub så lenge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå