Gå til innhold

Spillverket.no: Kan dere teste et "gamer's" headset ?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-08-22 22:53, TST skrev:

Ops, denne tråden hadde jeg ikke sett. En test skulle la seg ordne hvis du gir oss litt tid. Vi tar et par andre gaming-headset også mens vi er i gang, noen som har noen eksempler på andre gaming-headset vi absolutt bør se på?



 

Disse:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl

 

og disse:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-09-22 10:12, skrev xector1:

Nå har det gått veldig lang tid siden dere sa at dere skulle teste de headsettene, så: Når blir det at dere kommer til teste de egentlig?


Jeg har vært i kontakt med den butikken som ble anbefalt her, både på telefon og mail. De virket ikke så veldig hjelpsomme, men jeg skal høre med dem igjen på mandag. Vi kan ikke gå å kjøpe oss utstyr for testing, vi er avhengig av at butikker samarbeider med oss. Disse virket veldig lite samarbeidsvillige. Hvis dere har noen andre tips til butikker som selger dette, så spytt ut.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det bare jeg som utelukkende bruker headset om Hodetelefoner med mikrofon? Jeg ber innstendig om at folk som snakker om hodetelefoner bruker et av de svært mange ordene som ikke så lett misforståes, feks hodetelefoner, øreklokker, headphones, hva som helst.

 

Håper ikke dette blir sett på som pirk, jeg synes faktisk det er et reelt problem at jeg ikke skjønner hva slags produkt folk snakekr om.

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 19:34, skrev Saruronny:

Blir det noe av denne testen eller? Jeg er veldig spent på resultatene.


Andresen Data var ikke spesielt lystne til å samarbeide med oss tydeligvis. Men vi kan se om vi kan få tatt en titt på noen av de andre produktene. Problemet er bare at vi har nok med spill å henge fingra i om dagen. Det er ikke så mye tid til å se på andre produkter akkurat nå. Henviser igjen til denne siden, for folk som ønsker å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...