Neme Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei. Jeg lurte på om dere vil ha en test av .Audio 90 Stereo PC Headset Multimedia. Jeg kjenner endel som har kjøpt det og syns det er veldig bra. Skal kanskje kjøpe det selv. Kan bestilles på http://www.ad.no Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Skal jeg først kjøpe noe, så blir det heller et kvalitets headset. ala Sony/AKG. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Ops, denne tråden hadde jeg ikke sett. En test skulle la seg ordne hvis du gir oss litt tid. Vi tar et par andre gaming-headset også mens vi er i gang, noen som har noen eksempler på andre gaming-headset vi absolutt bør se på? Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-08-22 22:53, TST skrev:Ops, denne tråden hadde jeg ikke sett. En test skulle la seg ordne hvis du gir oss litt tid. Vi tar et par andre gaming-headset også mens vi er i gang, noen som har noen eksempler på andre gaming-headset vi absolutt bør se på? Disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl og disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 OK, skal ta dem når vi får tid. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Jippi ! Tok bare en måndte lixom :razz: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Så kult at dere tar slike ting på sparker :smile: Gleder meg til en test, selv om jeg må vente en måned eller.no Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Microsoft SideWinder Game Voice Her er en oversikt over butikker (online og vanlig) som har MS Game Voice. Edit: Byttet linken til en norsk side og la til linker om hvor man kan kjøpe den. [ Denne Melding var redigert av: Saruronny på 2002-09-12 12:28 ] Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Nå har det gått veldig lang tid siden dere sa at dere skulle teste de headsettene, så: Når blir det at dere kommer til teste de egentlig? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 10:12, skrev xector1:Nå har det gått veldig lang tid siden dere sa at dere skulle teste de headsettene, så: Når blir det at dere kommer til teste de egentlig? Jeg har vært i kontakt med den butikken som ble anbefalt her, både på telefon og mail. De virket ikke så veldig hjelpsomme, men jeg skal høre med dem igjen på mandag. Vi kan ikke gå å kjøpe oss utstyr for testing, vi er avhengig av at butikker samarbeider med oss. Disse virket veldig lite samarbeidsvillige. Hvis dere har noen andre tips til butikker som selger dette, så spytt ut. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 test noen Philips a... HP890 eller HP910... Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Blir det noe av denne testen eller? Jeg er veldig spent på resultatene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Er det bare jeg som utelukkende bruker headset om Hodetelefoner med mikrofon? Jeg ber innstendig om at folk som snakker om hodetelefoner bruker et av de svært mange ordene som ikke så lett misforståes, feks hodetelefoner, øreklokker, headphones, hva som helst. Håper ikke dette blir sett på som pirk, jeg synes faktisk det er et reelt problem at jeg ikke skjønner hva slags produkt folk snakekr om. AtW Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 19:34, skrev Saruronny:Blir det noe av denne testen eller? Jeg er veldig spent på resultatene. Andresen Data var ikke spesielt lystne til å samarbeide med oss tydeligvis. Men vi kan se om vi kan få tatt en titt på noen av de andre produktene. Problemet er bare at vi har nok med spill å henge fingra i om dagen. Det er ikke så mye tid til å se på andre produkter akkurat nå. Henviser igjen til denne siden, for folk som ønsker å hjelpe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå