Tronsn Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hei et enkelt lite spørsmål. Venter netshopene og sende bestillingen til de har alle varene på lager? Jeg har bestilt igår og alle varene er på lager bortsjett fra en, venter de da på den ene varen? Endret 11. mai 2005 av Tronsn Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 De fleste store webshopper har det som et alternativ at de sender ut alle varene som de har inne på lager og resten når det kommer inn. Du kan ofte huke av for at du vil ha alt når alle varene har kommet inn, eller at de sender alt det andre nå og de resterende varene senere når de kommer inn på lager. Mest sannsynlig har du da valgt å vente til alt er inne på lager Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har ikke stt noe hake hvor jeg kan huke av... Jeg handlet hos PS data og dette er det som står Vare på lager klar til og sendes. Endret 11. mai 2005 av Tronsn Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Bortsett fra D-link-ruteren, som tydeligvis er ventet inn 19/5. Enten må du avbestille D-Link-ruteren, eller få du bare vente tålmodig. Uansett skulle en telefon eller en mail fikse den biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå