Doffen01 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, åssen gjør jeg det? Laster det ned, og så? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du bruker en FTP-klient, f.eks Crystal FTP Pro. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Og så laster du opp hele CuteNews mappa med en FTP-klient som f.eks. SmartFTP, FileZilla eller WS_FTP. Edit: Loomy var før meg. Endret 11. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Doffen01 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Bruker Smartftp, men skjønner bare ikke åssen jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Bruker Smartftp, men skjønner bare ikke åssen jeg skal gjøre det Du må logge inn med brukernavnet og passordet du har fått på start.no (home.no.net). Edit: I "Address" feltet skal du skrive "ftp.powertech.no", i "Login" feltet skal du skrive inn brukernavnet du har fått av start.no, og i "Password" feltet skal du skrive inn passordet du har fått av start.no, så klikker du bare på enter-tasten. Endret 11. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Doffen01 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Bruker Smartftp, men skjønner bare ikke åssen jeg skal gjøre det Du må logge inn med brukernavnet og passordet du har fått på start.no (home.no.net). Hva skal jeg fylle ut i feltene? Skal jeg skrive http://home.no.net under yoururl.com, og home.no.net brukernavn og passord i feltene ved siden av? Også laste opp cutenewsmappa osv etterpå? Når jeg er logget inn, hva gjør jeg da? Dette kommer forresten opp når jeg skriver inn brukernavn osv og trykker enter: 530- Only REGULAR PAYING PowerTech users are allowed to ftp when not 530- dialled in through the PowerTech network. Please dial in using 530- PowerTech before attempting to FTP. 530- 530- Dersom du er START.NO-bruker: Du må være koblet opp til Internett 530- via Start-abonnementet ditt for å kunne bruke FTP. For mer 530- informasjon gå til http://www.start.no/ftp/ eller ring support på 530- tlf. 820 73 110 (kr. 13,530 Login incorrect. Betyr det at jeg må betale for å få dette til å funke? Endret 11. mai 2005 av Doffen01 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du må betale 10kr for at FTP-tjenesten skal fungere, ja. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du må betale 10kr for at FTP-tjenesten skal fungere, ja. Jepp, koster 10 kr å aktivere FTP. Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå