Olos1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skal arrangere Lan. Så da må jeg lage en internettside, så jeg lurte på hvordan du lager påmeldingsliste på hjemmesiden? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 OSGlobeLAN, websideløsning for datapartyer med kartløsning for plassregistrering ol. Har du spørsmål, så send en mail til mailinglista som du finner på siden over. Siste "offisielle" versjonen (0.6) er ikke mye tess, prøv heller siste utviklerutgave som du finner på download.globelan.net Og kom gjerne med tilbakemeldinger om hvordan systemet fungerer til mailinglista Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hvordan åpner jeg denne fila går ikke med Winrar Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Med et program som støtter tar og bzip2. veit WinZip gjør det, men har ikke brukt windows på laaaaaang tid, så er litt vanskelig å si egentlig. Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Ok da skal jeg prøve d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå