zjulik Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har du vært herhttp://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...%202000/me/98&d LOL? Er ikke den samme linken eg har litt lengre oppe? Eh...haha...hmm... *forsøke å komme på vittighet*...*forsøke å finne passende "pinlig"-smiley*... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fikk en link på MSN der det sto:rofl is you og en link jeg ikke husker, den sluttet på e-mail adressen min. Nyskjerrig var jeg og trykket på linken. Da ble autoprotect slått av i Norton, ellers skjedde ingenting. Jeg fikk en fil kalt MSN.exe på C disken slettet jeg manuelt. Så tok jeg en scan med Norton den fant ingenting, likevell går det ikke ann å slå på autoprotect. Senere tok jeg en scan på Norton sin hjemmeside den fant run.exe som hadde W32.Gaobot.DEY på seg. Så slo jeg av run.exe og tok en ny scan, da fant den viruset Gaobot.DEY og slettet det. Jeg tok scan med AdAware, Xoftspy og Spyware doctor, de fant ingenting spesielt. Men jeg får ikke Autoprotect på! noen som kan hjelpe? Har jeg virus fortsatt, eller ligger det igjen noe i registeret? Takker for all hjelp. Jeg håper at du har fjernet hakk på , [hide extensions for known file types]? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Nei orker ikke mer med dette, nå skal jeg formatere. Blir jeg kvitt viruset da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Sannsynligvis, men ikke 100% sikkert. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Du kan jo prøve å overskrive alt på harddisken med f.eks. Heidi Eraser Da kan du lage en boot-diskett/boot-cd som overskriver alt på harddisken, slik at det er ekstremt vanskelig å gjennopprette noe. Forsvinner virus da? Endret 26. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror ikke jeg har noe virus, tok Symantecs online scan og Trend Micros, men de fant ingenting, kan det være crap som ligger igjen eller har Viruset fjernet filer? Lenke til kommentar
skix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser at min autoprotect er avslått et par sekunder etter at jeg slår på maskina. Får av og til opp en melding om at virusbeskyttelsen er slått av fra "sikkerhets-senteret" i XP. Dette går imidlertid over etter et par sekunder, og autoprotect slår seg på. Kan dette bety problemer? Norton scanner epost på vanlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå