Gå til innhold

Tomat-Ulf klubben: For personlige avaterer


:---{D

Anbefalte innlegg

Ikke for å være en "gledesdreper" og en "reklamerer" for min egen tråd,

men denne tråden går nå uantsett ut på det samme som min, selv om det bare er du som lager de.

 

Vel ok, det er en forskjell her får bare du lage avatarene, i min får alle være med å bidra.

Syns det er for liten forskjell, og det at bare du får "lov" til å lage avatarene,

gjør det hele litt dumt, og det vil også si at din tråd er mye strengere.

Og dessuten hvis denne tråden får leve,

og du gir andre brukere muligheten til å lage avatarer, er det hvertfall en eksakt kopi av min tråd.

 

Liker ikke å være så streng som dette (det er bare ikke meg), men jeg liker ikke at folk lager så like "verk" (som her på forumet er innlegg/tråder.)

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin måte å lokke folk vekk fra flodhest klubben på :p

Men det blir litt slitsomt for deg om det skal være BARE DU som skal lage avatar til masse folk.. Jeg stemmer for TSP sin klubb blir tatt ibruk, for om noen vil ha ny avatar, så er det helt idiotisk at han\hun må spørre i begge trådene for å se hvilke avatarer folket kan lage til han\hun.

Men bare fortsett, men bare ikke kom og lag avatarer på TSP sin tråd uten å stenge denne, ellers blir det bare dumt..

Lenke til kommentar
Fin måte å lokke folk vekk fra flodhest klubben på :p

Men det blir litt slitsomt for deg om det skal være BARE DU som skal lage avatar til masse folk.. Jeg stemmer for TSP sin klubb blir tatt ibruk, for om noen vil ha ny avatar, så er det helt idiotisk at han\hun må spørre i begge trådene for å se hvilke avatarer folket kan lage til han\hun.

Men bare fortsett, men bare ikke kom og lag avatarer på TSP sin tråd uten å stenge denne, ellers blir det bare dumt..

Jeg har ikke noen som helst klubb! Jeg er åpen for at alle kan være der.

(Bortsett fra medlemmer av flodhestavatarene, da de har sin egen tråd.)

Og Tomat-Ulf hvis du først skal ha en klubb, hva er egentlig vitsen med den hvis du ikke har noe medlemsliste og andre ting en klubb "må" ha?

Da blir jo dette bare en vanlig tråd, som du kaller for en "klubb", som et slags dekknavn for at tråden ikke skal bli for lik min.

Og hvis bare du lager avatarene, hva er egentlig galt med å bare legge dem ut i min tråd?

Hvis du ikke har noe system på "klubben" din, blir det jo rett og slett bare en tråd

der du lager avatarene, hva er vitsen med det, når det allerede finnes en tråd der alle kan legge ut avatarer?

 

Håper du ikke tar dette som et slags pesonangrep, det er heller ett "trådangrep".

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Ok.. Dere tok meg.. Dette er egentlig en ny måte å få folk til å bruke personlige avatarer. Hvis noen har lyst til å lage avatarer til de som spør er det fint. (Det er kult å være i en klubb :cool::p )

 

Men fortsatt er flodhest-klubben også en gren under avatar tråden. Det er en avatar tråd, som er for spesielle avatarer. Denne er også spesiell, på den måte at den ku inneholder personlige avaterer.

 

Edit: Må legge til at det ikke er skrevet at det bare er jeg som skal lage avatarene.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Ok.. Dere tok meg.. Dette er egentlig en ny måte å få folk til å bruke personlige avatarer. Hvis noen har lyst til å lage avatarer til de som spør er det fint. (Det er kult å være i en klubb :cool::p )

 

Men fortsatt er flodhest-klubben også en gren under avatar tråden. Det er en avatar tråd, som er for spesielle avatarer. Denne er også spesiell, på den måte at den ku inneholder personlige avaterer.

 

Edit: Må legge til at det ikke er skrevet at det bare er jeg som skal lage avatarene.

Jammen min avatartråd er da først og fremst til "personlige" avatarer!

Har du sett noen masseproduserte avatarer der, bortsett fra starten på flodhestklubben? Kanskje noen, men det har gått mest i inviduelle avatarer,

og man har også laget avatarene etter ønsker fra brukerne!

 

Dessuten ga du uttrykk for at det bare var du som skulle lage avatarene. (sånn som jeg ser det).

 

Hvis du ikke har noe slags system på denne "klubben" din, ser jeg dette

som en "vanlig" tråd som er åpen for alle.

Dermed blir denne tråden helt lik min uantsett hvordan du snur og vender på det.

 

Og hvis dette er en "spessiell" tråd under min originale avatartråd,

fordi det blir diskutert om inviduelle avatarer, og at flodhest sin også er det siden han har disse fargeavatarene sine. Hva skal det da være i min tråd?

Slik jeg mener gir min 1. post i min tråd uttrykk for at det skal spørres om/byttes/lages nye personlige avatarer.

Det er ikke gitt noe uttrykk for at det finnes noen masseprodusering av avatarene som skal lages i den tråden. Ergo kan brukerne legge opp sine ønsker til avatarer

eller ønsker om forandringer. Ergo er avataren også en inviduell avatar!

 

Heureka! Håper jeg har uttrykt meg klart nok.

 

Sorry for at jeg er så irritert akkurat nå.

 

TSP :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...