:---{D Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Siden forumet begynner å bli så gode på klubber nå tenkte jeg at Tomat-Ulf klubben ville være en god idé. Denne klubben står for personlige og tøffe avaterer. Hvis du har lyst på en Tomat-Ulf avatar kan jeg lage en til deg. De vil være personlige og vil gjøre at folk kan kjenne deg igjen på avateren (Helt enkelt: Ingen like!). Dette vil føre til et ryddigere forum, med flere impulser. Dette vil også skille deg ut fra mengeden. Hvis du vil ha ny avater, så hjelper det hvis du sier hva du vil ha. Man trenger ikke å få ny avatar, bare den du har er personlig (dvs. sier noe om deg) og ikke er noe masseproduserte greier. (Det vil ikke bli noe medlemsliste, tror jeg) Ikke noe tull om andre klubber her. Hvis folk kommer med meningsløse innlegg, som at flodhus-klubben er best, trykker jeg gjerne på report knappen. Endret 11. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har en personlig avatar ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har en personlig avatar ^^ Then God bless you.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har en personlig avatar ^^ Then God bless you.. Hihi! Bra tilltak dette Avataren bør vere noe sært for hver person synes jeg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg vil være med i klubben, jeg liker ikke flodhester Men jeg vil beholde min egen avatar Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Men jeg vil beholde min egen avatar Seff! Det med om å få egen avatar er til folk som ikke har det. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Yeah, hail Tomat-Ulf! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvis noen lager en tøff ''Solid Knight'' avatar til meg så tror jeg at jeg konverterer. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da er nok jeg med i klubben Hva er passordet til klubbhuset? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hvis noen lager en tøff ''Solid Knight'' avatar til meg så tror jeg at jeg konverterer. Hva vil du ha på den da? Edit: Laget en. Endret 11. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva er passordet til klubbhuset? Ikke si det til noen da, men: ******. Don't tell Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg joiner hvis du klarer å lage en søt avatar til meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Gunners' date='11/05/2005 : 14:55'] Jeg joiner hvis du klarer å lage en søt avatar til meg. Søt nok? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skriver her slik at alle kan se at jeg har en persolig avatar. Altså: = fargoth På denne måten vil fler av dere gjenkjenne meg når dere leser på forum.hardware.no. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Blir ikke egentlig denne tråden bare en dobling av den ordentlige avatar tråden?( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395140&hl= ) Jeg mener, det finnes allerede én tråd for skikkelige avatarer og én tråd for søppelavatarer(se sig.). Hvor passer denne inn? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Blir ikke egentlig denne tråden bare en dobling av den ordentlige avatar tråden?( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395140&hl= ) Jeg mener, det finnes allerede én tråd for skikkelige avatarer og én tråd for søppelavatarer(se sig.). Hvor passer denne inn? Hysj da... Dette er den nye måten. Nei da! Dette er noe helt spesielt! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 vanskelig å velge mellom alle... hva kan DU tilby som ingen andre kan tilby?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 vanskelig å velge mellom alle... hva kan DU tilby som ingen andre kan tilby?? Det du vil at jeg skal tilby. Jeg lager en personlig avatar til deg hvis du vil. Bare si hva du vil ha på den, så lager jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg