V36a Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har søkt jobb helt siden jeg var ferdig i militæret, og det er 5-6 mnd siden... Lenke til kommentar
V36a Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hehe, la oss si at det er innen miljøvern Sikkert dritkjedelig, men en jobb er en jobb! Begynner i morgen kl 0700, er litt spent likevel da Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hehe, la oss si at det er innen miljøvern Sikkert dritkjedelig, men en jobb er en jobb! Begynner i morgen kl 0700, er litt spent likevel da hvordan var første dag på jobb? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Det var en slitsom jobb.. Ren fysisk jobb. Prob. er at jeg trener 9 timer i uken fra før, så jeg håper jeg fortsatt klarer det da. Ellers var det greit det edit: og jeg har måttet flytte midlertidig, bort fra min kjære PC Fant ut nå hvor avhengig jeg egentlig er av PC'n.. Og jeg som har bestilt meg nytt skjermkort og psu! Endret 12. mai 2005 av V36a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå