Gjelleren Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har nettop kjøpt ny maskin. A8N-SLI Deluxe 1gb Kingston 400 ram Ati radeon x800 xl Amd 3500+ Atlon Jeg har koblet alt sammen, men når jeg starter maskinen blir det ikke lys i tastatur, ingen lyd og skjermen reagerer ikke. Har testet skjermkortet i en annen pc og det er ikke noe feil med det. Ser etter noen som har peiling på hva problemet kan være. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 prøvd annen psu?.. dobbelskjekket at alt er plugget riktig inn?. satt du de små pinnene mellom hovedkort og kabinett? (vist ikke så er det nok kortsluttning..) kan også være defekt hovedkort.. eller cpu. Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Vil det skade hovedkortet om jeg prøver å starte maskinen uten cpu og cpu kjøler, og skal biosen komme opp uansett da ? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ville nok dobbeltsjekket alle tilkoblinger først i alle fall, men er det slik at cpu og hk viften starter opp, eller er det helt dødt? Har du lys i den grønne lysdioden på hk når poweret er på? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vil det skade hovedkortet om jeg prøver å starte maskinen uten cpu og cpu kjøler, og skal biosen komme opp uansett da ? Sett in CPU med kjøler og kjølepasta. Sørg for at ledningen til CPU-kjøleren kommer på riktig kontakt. Les User´s manual. Ikke finn på noe rart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå