Gå til innhold

da har jeg kjøpt meg ny pc! noen meninger?


Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...94-435C4C13A4B9

 

og dette kabinettet. kabb

 

der er min nye pc, er det noen som har noen meninger om det?

*glede seg veldig til det kommer :dribble: *

 

mus tastatur skjerm og slikt har jeg, så det blir bra ;)

 

men hva synes dere?

 

edit: kommer denne pcen til og bli rask og stabil? god på nyere spill??

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke Hjelp til kjøp av pc, eller hjelp til salg av pc, så denne er nok feilplassert vil jeg si.

 

Mener dette passer bedre under Gledesutbrudd eller noe jeg da men :p

 

Joda, maskinen din er bra den.

120GB harddisk er ikke så mye (For meg iallefall), syns du kunne kjøpt en større hdd når du først kjøper noe.

Ellers så ser jo pc'en meget lovende ut den.

 

Primært spill-pc?:)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke Hjelp til kjøp av pc, eller hjelp til salg av pc, så denne er nok feilplassert vil jeg si.

 

Mener dette passer bedre under Gledesutbrudd eller noe jeg da men :p

 

Primært spill-pc?:)

ok sorry for at jeg feil posta.

ja pcen skal hovedsaklig brukes til spill ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvor du vil med denne tråden, men som han over lurer jeg også litt på grunnen til valget med ATI skjermkort sammen med sli hk. Men forøvrig er det jo en fin maskin det (minneprisen begynner jammen og bli hyggelig, tror jeg betalte ca 1200 for samme minne...)

 

harddisk-størrelse kommer jo veldig an på hva man trenger, personlig hadde jeg klart meg helt fint med 120GB på bruks pc'n ;)

Lenke til kommentar

Prosessoren begynner å bli "litt" gammel! Anbefaler egentlig en 3500! Selv har jeg just kjøpt en socket939 Athlon64 3800+ Venice

Greit hovedkort, men ifølge ATI så skal de også begynne med SLI opplegg så jeg kjøpte liksegodt et ASUS A8N-SLI Deluxe som jeg skal bruke et X850XT skjermkort på!

Grei brenner, men hvorfor ikke kjøpe 3540 når den allerede er kommet?

Går du opp et par hakk på harddisk så ville du kommet til P120 diskene til samsung i 200GB segmentet og SATA2 Ergo litt mer "fremtidsrettet" da sata2 er på vei inn!

Legg litt mer i minne som har høyere mhz og deretter klokk det ned litt og still timingsene til 2.2.2.5.1! Det vil hjelpe på et AMD 64bit system!

Greit skjermkort, er futt i det...

 

Greit data, men for sånne som meg som legger mer i kvalitet etc. i spillene så er det litt for "slapp" data, men nå er det selvfølgelig mange andre ting å legge penger i en data! :p Dette er selvfølgelig min mening andre har deres! Du spurte jeg svarte!

 

Lykke til med din nye data! :thumbup:

 

 

__________________________________________________

Athlon64 S939 3800+ Venice

Connect3d X850XT 256MB(Fikk ikke tak i PE versjone desverre for meg :p )

ASUS A8N-SLI Deluxe

Corsair DDR4400 CL2,5(Skal justeres littegranne, kan ikke ha så høy timings :p )

4x Samsung P120 SATA2 200GB 7200RPM(Skal ha flere iallefall 2 til system og spill)

Plextor 712A

Lenke til kommentar
Greit hovedkort, men ifølge ATI så skal de også begynne med SLI opplegg så jeg kjøpte liksegodt et ASUS A8N-SLI Deluxe som jeg skal bruke et X850XT skjermkort på!

ATI kommer vel med et alternativ, AMR.

Tror AMR vil kunne kjøres på alle ovedkort med 2 PCI-E slotter.

 

Men begge skjermkortene må jo støtte AMR, så X850XT er vel utelukka.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

takk for alle de med "lykke til med ny data" inlegga.

takker også for alle tilbakemeldinger om opsettet, negative meninger, gjør deg bare klokere, og positive er fint og få ;)

 

men uansett, kommer denne pcen til og klare og spille doom3 og andre nye krevende spill bra?

og blir denne pcen rask, og stabil? og er den 400watters strømforsyningen stor nok, og er den stabil har egentlig hørt mye dårlig om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...