ddahlez Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvordan kan jeg gjøre dette? Har ikke bluetooth på pcen, og heller ikke irda vil jeg tro, kjøpte heller ikkje datakabel. Kan jeg sende sanger over mail osv? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det vil bli veldig veldig dyrt, og veldig veldig tregt å laste ned sanger via GPRS på D500. Ikke er jeg sikker på om det går heller, men det bør vel funke. Så, tror det er enklest og billigst å kjøpe deg bluetoothadapter til PC'en. Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Leste i bruksanvisningen at du kunne sende som mail, går dette? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ville kjøpt en båtann adapter hos Clas Ohlson. Det er en meget grei løsning. Så slipper du å kjøpe ny kabel hvis du skal bytte telefon en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Leste i bruksanvisningen at du kunne sende som mail, går dette? Om den har støtte for så store vedlegg aner jeg ikke, men uansett; En fil på 3-4 mb vil koste masse å laste ned. Det er bedre med BT i lengden. Lenke til kommentar
phelias Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Alle skryter av bluetooth, men kan ingen fortelle meg hvordan jeg får satt opp min D500 mot min palm Zire 72? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Alle skryter av bluetooth, men kan ingen fortelle meg hvordan jeg får satt opp min D500 mot min palm Zire 72? Kanskje sjekke manualen på Palm'en? Lenke til kommentar
phelias Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fra palm, manuell konfigurering: "11. Select '57,600 bps' from the 'Speed' pick list. 12. Enter the initialisation string ('Init String') for the phone's internal modem as provided by the manufacturer, or Mobile Network Operator. 13. Press 'OK' twice to return to the 'Preferences' screen" ... men ingen kan gi meg "init string" ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå