Gå til innhold

Siemens SL45 FW49

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har klart å oppgradere/flashe firmwaren i Siemens SL45/45i?

Jeg har flashet min telefon til FW49, men når jeg slår på mobilen får jeg beskjed om "Wrong Software" så slår den seg av igjen.

Når jeg prøver å flasher den på nytt, går alt fint helt til slutten. Da sier progget: Unable to ping phone(?)

http://sl45.gsmsms.net/sl45.php?p=6

Har de fleste nye FW/SW oppgraderinger.

Noen som har peiling på dette?

--

Xerox@EFNet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du er langt fra den første som har ødelagt SL45 ved å oppgradere selv. Selv om du har mistet garantien, anbefaler jeg at du tar den med til et Service Senter (EMTS, Zodiac osv..) og får de til å fikse den.

Be om FW 54 og si at java-funksjonen må funke (kun oppgradering av firmware aktiviserer ikke java-funksjonen på den. Trolig for å unngå selvoppgraderinger :smile: )

Be dem også om å oppgradere MMC-innholdet. Husk å ta sikkerhetskopi før du leverer den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 23:27, molna skrev:

Vel, du er langt fra den første som har ødelagt SL45 ved å oppgradere selv. Selv om du har mistet garantien, anbefaler jeg at du tar den med til et Service Senter (EMTS, Zodiac osv..) og får de til å fikse den.

Be om FW 54 og si at java-funksjonen må funke (kun oppgradering av firmware aktiviserer ikke java-funksjonen på den. Trolig for å unngå selvoppgraderinger :smile: )

Be dem også om å oppgradere MMC-innholdet. Husk å ta sikkerhetskopi før du leverer den.

Var ikke akkurat det svaret jeg var på jakt etter.. Det leste jeg jo i readme filene FØR jeg begynte :smile: Er så pes å springe til et verksted med den, bedre å fikse den sjøl. Så vist du har noen "hint&triks" så spytt ut :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...