[email protected] Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! Er det noen her som har klart å oppgradere/flashe firmwaren i Siemens SL45/45i? Jeg har flashet min telefon til FW49, men når jeg slår på mobilen får jeg beskjed om "Wrong Software" så slår den seg av igjen. Når jeg prøver å flasher den på nytt, går alt fint helt til slutten. Da sier progget: Unable to ping phone(?) http://sl45.gsmsms.net/sl45.php?p=6 Har de fleste nye FW/SW oppgraderinger. Noen som har peiling på dette? -- Xerox@EFNet Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vel, du er langt fra den første som har ødelagt SL45 ved å oppgradere selv. Selv om du har mistet garantien, anbefaler jeg at du tar den med til et Service Senter (EMTS, Zodiac osv..) og får de til å fikse den. Be om FW 54 og si at java-funksjonen må funke (kun oppgradering av firmware aktiviserer ikke java-funksjonen på den. Trolig for å unngå selvoppgraderinger :smile: ) Be dem også om å oppgradere MMC-innholdet. Husk å ta sikkerhetskopi før du leverer den. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hm.. hadde ingen problemer med å flashe min sl45. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 23:27, molna skrev:Vel, du er langt fra den første som har ødelagt SL45 ved å oppgradere selv. Selv om du har mistet garantien, anbefaler jeg at du tar den med til et Service Senter (EMTS, Zodiac osv..) og får de til å fikse den. Be om FW 54 og si at java-funksjonen må funke (kun oppgradering av firmware aktiviserer ikke java-funksjonen på den. Trolig for å unngå selvoppgraderinger :smile: )Be dem også om å oppgradere MMC-innholdet. Husk å ta sikkerhetskopi før du leverer den. Var ikke akkurat det svaret jeg var på jakt etter.. Det leste jeg jo i readme filene FØR jeg begynte :smile: Er så pes å springe til et verksted med den, bedre å fikse den sjøl. Så vist du har noen "hint&triks" så spytt ut :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå