howzer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg prøvde å finne innstillingen for å skru av epost-varsling når det kommer nye svar i tråder jeg har abonnert på, men klarte ikke å finne den... Hvordan kan jeg gjøre så jeg kan skru av epost-svar når jeg har behov for det, slik at jeg kun ser nye innlegg i abonnerte tråder under "Mine innlegg"? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gå til Kontrollpanel -> epost-abbenoment Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har "E-postinnstillinger", og under der "Aktiver 'E-postvarsling' som standard?", men den skrur ikke av varsling... Tydeligvis gjør den bare så man ikke blir varslet for svar i tråder man ikke allerede har postet i? Men "epost-abonnement" fant jeg ikke... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Under Abonnementer i menyen står det: Vis emner Vis forum I ditt tilfelle vil du vel hit: http://forum.hardware.no/index.php?act=UserCP&CODE=26 Endret 11. mai 2005 av Ueland Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg vil ikke avslutte abonnement, jeg vil bare skru av (og eventuelt på igjen etterpå) epost-varsling for abonnerte tråder. Fant ikke noe om det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg