Dwagon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Heisan.. er sikkert mange hær som har en Kensington lås på sin bærbare jeg vet hvordan man "dirker" den opp var veldig lett http://www.toool.nl/kensington623.wmv <- jeg ble imponert over hvor svak en slik lås er sikkerhetsmessig Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er vel ingen hemmelighet at slike låser er svært enkle å bryte opp, men de tilbyr fremdeles mer beskyttelse enn å bare la maskinen ligge å slenge om man absolutt må forlate den. Selv om jeg bruker typen med kodelås, som også er temmelig lett å åpne, føler jeg det var vel verdt den hundringsen jeg gav for den. Langt bedre enn ingen beskyttelse, sier nå jeg. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 de aller aller fleste låser er lette å dirke opp med det rette utstyret. fyren på videoen har laget flere timeslange undervisningsvideoer om temaet, og det har flere andre også. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva er vitsen med å fortelle alle om hvordan dirke opp låser til andre sin laptop. Jeg vil gjerne kalle det uetisk. Jeg vil sammenlikne det med å lage en video som lærer alle om hvordan dirke opp bildører. Hvem vil lære dette uten at man ønsker å stjele andre sine eiendeler. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva er vitsen med å fortelle alle om hvordan dirke opp låser til andre sin laptop. Jeg vil gjerne kalle det uetisk. Jeg vil sammenlikne det med å lage en video som lærer alle om hvordan dirke opp bildører.Hvem vil lære dette uten at man ønsker å stjele andre sine eiendeler. Hva er uetisk med å lære folk hvor usikkert produktet egentlig er? kriminelle kan allerede knepene, det er ikke noe vits å lure folk til å tro ting er sikrere enn de er Om folk ser en video om hvor lett det er å dirke opp en bildør, kansje de tenker seg om og kjøper alarm.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alle har vel prøvd en slim-jim? Ingenting er sikkert uansett hva man tror. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I en eventuell rettssak vil det å dirke opp en lås, eller klare å åpne en kodelås være forverrende, da du som tyv virkelig har lagt sjela i det å få med deg den bærbare PC’en. Står det bare en bærbar der for seg selv, uten å være sikret derimot… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå