Gå til innhold

Kensington lås til bærbar er ikke så sikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen hemmelighet at slike låser er svært enkle å bryte opp, men de tilbyr fremdeles mer beskyttelse enn å bare la maskinen ligge å slenge om man absolutt må forlate den. Selv om jeg bruker typen med kodelås, som også er temmelig lett å åpne, føler jeg det var vel verdt den hundringsen jeg gav for den.

Langt bedre enn ingen beskyttelse, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å fortelle alle om hvordan dirke opp låser til andre sin laptop. Jeg vil gjerne kalle det uetisk. Jeg vil sammenlikne det med å lage en video som lærer alle om hvordan dirke opp bildører.

Hvem vil lære dette uten at man ønsker å stjele andre sine eiendeler. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å fortelle alle om hvordan dirke opp låser til andre sin laptop. Jeg vil gjerne kalle det uetisk. Jeg vil sammenlikne det med å lage en video som lærer alle om hvordan dirke opp bildører.

Hvem vil lære dette uten at man ønsker å stjele andre sine eiendeler. :thumbdown:

Hva er uetisk med å lære folk hvor usikkert produktet egentlig er? kriminelle kan allerede knepene, det er ikke noe vits å lure folk til å tro ting er sikrere enn de er ;)

Om folk ser en video om hvor lett det er å dirke opp en bildør, kansje de tenker seg om og kjøper alarm..

Lenke til kommentar

I en eventuell rettssak vil det å dirke opp en lås, eller klare å åpne en kodelås være forverrende, da du som tyv virkelig har lagt sjela i det å få med deg den bærbare PC’en. Står det bare en bærbar der for seg selv, uten å være sikret derimot…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...