Oberst2002 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hei Har prøvd å få bredbånd i hus lenge, men uten suksess. Telenor sa nei, NGT prøvde men uten nytte. Linjen min er 5400 meter ! Så med andrte ord mørkt ut. Naboene i området har også prøvd NGT men de også uten lykke. Så ringte jeg Bgnett og de sa at dette ville gå bra, og det fungerer utmerket. Har en helt stabil 1200/512 linje som leverer mer enn det både opp og ned. Anbefales dem i bergensregionen som er knyttet opp mot sentral som er utbygget av bgnett Forsåvidt alle som har muligheten De svarer tlf med engang og på mail innen timen. Modemet er et Topcom xplorer 874B -oberst- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er veldig fornøyd med BGNett selv. Har hatt linje på jobb i ca. et år, og har hatt 30 minutters nedetid totalt sett. Har aldri ventet de gangene jeg har hatt behov for support via telefon. Prisene er ikke helt prima, spesielt nå etter at både Telenor, Tele2 og NGT har økt hastighetene, men like fullt: to tomler opp. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det er bra service Fint at det løste seg. husker det var mye knot når jeg skulle bestille ADSL og nesten ingen kunne levere. Vurderer Bgnett selv, men som nevnt, prisene er ikke de beste. Hadde jeg fått fast IP inkludert er det ingen tvil at jeg ville ha bestilt fra dem. Endret 11. mai 2005 av Zenit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå