Gå til innhold

Ny bærbar til spill.

Anbefalte innlegg

Har planer om og kjøpe meg en laptop som for d meste kommer til og bli brukt til spilling. Og det som da er viktigst er at den klarer og drive world of warcraft.. hehe Den må helst ikke koste mer en 20000kr. Noen som har noen forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns du bør ta en titt på Dell 9300. Du får en fullspekket Dell 9300 for 20k.

Du får en superknall Dell i9300 til ikke mer enn 16.000 NOK da!

Trenger jo ikke heftig DVD-brenner og sånt.

Til jovie:

Gå inn på Dells nettsteder og sjekk ut hva du trenger selv. Jeg ville gått for Inspiron 9300 på grunnlag av den fete skjermen - 17".

Lenke til kommentar

Sitat fra "duda":

Noen er heldige og får maskinen med engang fra WB, men mesteparten får ikke maskinen sin før etter en mnd, gjerne lenger. Folka der er sikkert greie, men holder ikke de avtalene de lover. Og når det gjelder kundeservicen til WB, på en skala fra 1-10, så ville jeg gitt dem minus karakterer.
Lenke til kommentar
Jeg syns du bør ta en titt på Dell 9300. Du får en fullspekket Dell 9300 for 20k.

Du får en superknall Dell i9300 til ikke mer enn 16.000 NOK da!

Trenger jo ikke heftig DVD-brenner og sånt.

Til jovie:

Gå inn på Dells nettsteder og sjekk ut hva du trenger selv. Jeg ville gått for Inspiron 9300 på grunnlag av den fete skjermen - 17".

Jeg vet at du kan få en bra Dell 9300 til 16k. Du trenger kanskje ikke dvd-brenner. Men hva om trådstarter vil ha det? Og hva er og sånt?

Lenke til kommentar

takker for alle svar! :D Hadde egentlig tenkt meg en DVD brenner på maskinen da dem ikke har all verdens med hd plass, og jeg nokk kommer til og laste ned endel også.. Men den kommer mest til og bli brukt til spilling og generell surfing...

Hadde faktisk tenkt å kjøpe fra whitebox men nå vurderer jeg heller sterkt å gå for dell isteden.

Lenke til kommentar
takker for alle svar! :D Hadde egentlig tenkt meg en DVD brenner på maskinen da dem ikke har all verdens med hd plass, og jeg nokk kommer til og laste ned endel også.. Men den kommer mest til og bli brukt til spilling og generell surfing...

Hadde faktisk tenkt å kjøpe fra whitebox men nå vurderer jeg heller sterkt å gå for dell isteden.

Synn fornuft det! Jeg vil ikke si at Dell er best, men de kan det med lave priser. Og man kan jo velge og konfigurere så mye på hjemmesidene deres. Pluss at de selger kvalitet med få feil. Firmaer som HP og lignende er jo forsåvidt også gode merker da, men Dell er bestandig litt billigere enn alle andre - synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...