kms Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Tenkte nå endelig å skaffe meg en SFF-PC. Jeg har undersøkt litt og redusert valget mitt til enten Shuttle SN25P eller SN95G5. Det jeg lurer på er om noen kan si meg noe om fordelene/ulempene disse i mellom. Utover funksjonalitetsforskjellen (RAID, PCI-E); der frister SN25P med sin mulighet for å kjøre flere disker i RAID. Har bl.a. lest en del her og der om problemer folk har hatt med drivere til SN25P og nForce4 brikkesettet, er det vanskelig å få den stabil? Stabilitet er, etter ytelse, hovedkravet mitt akkurat nå; er lei av PC'er som aldri _helt_ funker som de skal. Lenke til kommentar
Ciley Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 min funker som ei kuuuula :!: Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 min funka som bare det den, men nå venter jeg på nytt skjermkort så jeg får ikke brukt den så mye www.sfftech.com der er moder siden for SFF bokser... der får mange tips å triks Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har selv SN25P, og har ikke hatt noe problem med stabilitet eller ytelse. (Kjører da Win XP x64) Har hørt noen har hatt noe problemer, men det har blitt ordnet etter en bios oppgradering. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 min funker som ei kuuuula :!: Åssen oppsett har du? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Han har Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S" og FX-55 (så det i en annen tråd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå