Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Avlytting av WLAN med WEP

Anbefalte innlegg

Eg forstår at eit trådlaust nett utan kryptering gjer det mogeleg for andre å "lytta" til trafikk. Min pop3-konto har ikkje sikra autentisering og passordet vert vel då levert i klartekst, kvar gong Outlook tar send og motta...

Men kva med sikra nett, då?

Ei trådlaus IP-sone med 128-bit WEP-kryptering... Kan alle som kjenner nøkkelen driva lika enkel avlytting som ved usikra nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det EMM386 sier. Men du vil være litt tryggere om du bruker WPA istedet for WEP.

Og til spørsmål om alle som har nøkkelen kan lytte til nettet ditt, så er svaret ja.

Benytt deg derfor av imaps eller pops når du skal sjekke mail.

Endret av hanscats
Lenke til kommentar

Kva med offentlege trådlause IP-sonar, då?

Eg var på Oslo Lufthavn her om dagen, der det ikkje var nokon form for kryptering. Ein skulle sjølvsagt hatt ein VPN-veg til heime-PCen då, så ein kunne ta over skjermen på heime-PCen og gå vidare ut på nett frå den...

Men kva kunne Oslo Lufthavn gjort for å gjera dette sikrare for uvitande brukarar, då?

WPA? Det måtte vel vert ei eller anna form for kryptert utdeling av automatisk genererte nøklar, då?

Korleis kan ein sikra offentlege trådlause nett, sånn at ein reduserer sjansen for at desse vert brukt til sniffing av informasjon frå uvitande databrukarar?

Lenke til kommentar
Kva med offentlege trådlause IP-sonar, då?

Eg var på Oslo Lufthavn her om dagen, der det ikkje var nokon form for kryptering. Ein skulle sjølvsagt hatt ein VPN-veg til heime-PCen då, så ein kunne ta over skjermen på heime-PCen og gå vidare ut på nett frå den...

Men kva kunne Oslo Lufthavn gjort for å gjera dette sikrare for uvitande brukarar, då?

WPA? Det måtte vel vert ei eller anna form for kryptert utdeling av automatisk genererte nøklar, då?

Korleis kan ein sikra offentlege trådlause nett, sånn at ein reduserer sjansen for at desse vert brukt til sniffing av informasjon frå uvitande databrukarar?

de har et public og et internt nett.... dvs en egen linje til eget bruk og en annen til kundene sine.

det vil altid være en sikkerhets risiko forbundet med wlan, men VPN vil ikke hjelpe da traifikken kan sniffes opp mellom din pc og vpn serveren. vpn vil bare sikre lan siden av nettet.

mvh

Thomasb

Lenke til kommentar
VPN vil ikke hjelpe da traifikken kan sniffes opp mellom din pc og vpn serveren. vpn vil bare sikre lan siden av nettet.

Dette er jo pølsevev. Med en VPN-tilknytning mot firmaets VPN-server vil alle data du sender være kryptert, selv over WLAN-tilknytning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...