Jc-g Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Microsoft har bekreftet at Halo kommer til PC og Mac sommeren 2003. Spillet skal ikke portes av Bungie, men av Gearbox Software. Det var disse som laget Hal-Life Ex.P. hvis noen husker de. Sinnsykt bra tillegspakker. Det er lovende for Halo. Her er linken: http://www.teamxbox.com/news.php?id=3431 God fornøyelse til alle dem som ikke prøvde det på Xbox! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 jippi... bare 2 år etter X-BOX. Jeg tror ikke halo er en av de spillene jeg kommer til å kjøpe neste sommer (hvis jeg kjøper noen). Skal ikke Doom3 ha kommet innen da? Kjipt at bungie solgte sjela si til Micro$oft. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Urk...MS er noen ****s soppskaller. Jeg er ikke en av dem som hater dem intenst bare fordi de er hvem de er, men da de faktisk bryter seg inn i spillverdenen og stjeler et av de beste spillene fra PC scenen blir jeg irritert... Det får være grenser hva de bruker sin monopolsituasjon til... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hmm virker som de ikke får bestemt seg der om de skal gi det ut eller ikke. jeg for min del venter på planetside å har gitt opp å vente på halo, planetside blir alt jeg trude halo skulle bli alikavel. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 02:44, zoneman skrev:planetside blir alt jeg trude halo skulle bli alikavel. HVORDAN VET DU DET?????????? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hva mener du hvordan hvet jeg det? fra beskrivelsen av spillet seff. ikke no mere å si om den saken. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Så du vet at et spill er bedre enn et annet, kun ut i fra beskrivelsen :lol: :lol: :lol: :lol: _________________ Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-07-13 14:33 ] Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det har egentlig aldri vært noen som har sagt at dte ikke kommer til pc/mac.. Matt Soell (pr-mann i bungie) har hele tiden sagt at det vil komme... Og hvis man ikek hører noe fra Bungie direkte så burde man ta det med en klype salt. Bungie må være det firmaet som er "snillest" mot sine fans og er veldig flinke til å holde oss oppdatert. Det eneste som var nytt for meg (har ikke lest så mye nyheter o.l. på halo.bungie.org i det siste) er at det ikke er bungie selv som skal lage halo for pc/mac. Men jeg klager ikke, da vil de sikkert i stedet jobbe på Phoenix som er bungies neste spill. MEn det er ikke noen som vet noe særlig om det enda, utenom at man tror (og vet med en viss sikkerhet) at det er et middelalder spill, kanskje noe liknende av myth-serien? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 buffy the vampire slayer??? !!!! Det må jeg ha, kommer det til PC? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 11:50, slakt skrev:buffy the vampire slayer??? !!!!Det må jeg ha, kommer det til PC? Det er eksklusivt på Xbox og det kommer i følge IGN ut 19. august. Jeg vet ikke om det er i hele verden eller kun i USA. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 det er eklusivt på xbox ja :smile: uk release: 23 august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå