Gå til innhold

Halo BEKREFTET til PC og Mac!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk...MS er noen ****s soppskaller. Jeg er ikke en av dem som hater dem intenst bare fordi de er hvem de er, men da de faktisk bryter seg inn i spillverdenen og stjeler et av de beste spillene fra PC scenen blir jeg irritert...

Det får være grenser hva de bruker sin monopolsituasjon til...

Lenke til kommentar

Så du vet at et spill er bedre enn et annet, kun ut i fra beskrivelsen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stupid people should not reproduce.

[ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-07-13 14:33 ]

Lenke til kommentar

Det har egentlig aldri vært noen som har sagt at dte ikke kommer til pc/mac.. Matt Soell (pr-mann i bungie) har hele tiden sagt at det vil komme... Og hvis man ikek hører noe fra Bungie direkte så burde man ta det med en klype salt. Bungie må være det firmaet som er "snillest" mot sine fans og er veldig flinke til å holde oss oppdatert.

Det eneste som var nytt for meg (har ikke lest så mye nyheter o.l. på halo.bungie.org i det siste) er at det ikke er bungie selv som skal lage halo for pc/mac.

Men jeg klager ikke, da vil de sikkert i stedet jobbe på Phoenix som er bungies neste spill. MEn det er ikke noen som vet noe særlig om det enda, utenom at man tror (og vet med en viss sikkerhet) at det er et middelalder spill, kanskje noe liknende av myth-serien?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 11:50, slakt skrev:

buffy the vampire slayer??? !!!!

Det må jeg ha, kommer det til PC?
:grin:

Det er eksklusivt på Xbox og det kommer i følge IGN ut 19. august. Jeg vet ikke om det er i hele verden eller kun i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...