boemane Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Heisann, Jeg er nettopp ferdig med å skrive en 4 siders artikkel om Java Mail og har i den sammenheng startet på en (enkel) Webmail klient som baserer seg på teknologien. Jeg lurer på om det er interessen for en (norskprodusert) Webmail klient som baserer seg på J2EE teknologi. Jeg har lagt ut en veldig enkel webmail klient (du kan logge inn og lese meldinger, samt svare og skrive nye eposter) på Devsiden http://www.devsiden.info/devmail/. klienten takler kun "vanlig" innlogging, og ikke SSL (så ingen gmail støtte enda desverre). Jeg har ikke lagt ut kildekoden enda, lurer først og fremst på om det er interesse for utviklingen overhodet før jeg investerer mye tid på utviklingen. Foreløpig er det ca. 300 linjer java kode og ca. 200 linjer HTML utviklet på ca. 14 timers arbeid. Hvis noen er intereserte i å bidra er det helt sikkert behov for dette hvis interessen er tilstede. (Artikelen jeg har skrevet finnes forresten her: http://www.devsiden.info/?side=artikler&ArtID=12&ArtSide=1) Endret 15. mai 2005 av boemane Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, jeg kunne vært interessert i noe sånt. Har du noe demo av dette, da jeg ikke er særlig lysten på å fylle ut alle feltene der. Lenke til kommentar
boemane Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, jeg kunne vært interessert i noe sånt. Har du noe demo av dette, da jeg ikke er særlig lysten på å fylle ut alle feltene der. Har ikke noen demo av det enda. Er som sagt veldig tidlig i utviklingen, og har ikke spesielt mye funksjonalitet. Har tatt noe skjermbilder av hvordan det hele ser ut pr. i dag. Som du ser likner det veldig på squirrelmail, som jeg brukte for referanse når jeg la opp utseendet. Utseenet er verken vakkert eller spesielt funksjonelt enda, men inbox: lesmail: reply: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå