Gå til innhold

Front Panel Connectors på Gigabyte HK (GA6WMM7)

Haldor

Anbefalte innlegg

Eg har eit eldre (Gigabyte) HK som skal monterast. I manualen til HK er forklaringane til Front panel tilboblingane ulik det eg har sett før. (sjå bilde) Eg treng å koble til;

Power sw. (svart/kvit)

Power LED (blå/grøn)

HDD LED ( gul/brun)

Nokon som veit kor desse skal?

Ja, så fikk eg ikkje lagt med bildet heller... Første gang på forumet... Prøver igjen.

post-24-1115793968_thumb.gif

Endret av Haldor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er navnet på hovedkortet?

Den headeren der ser ut til å inneholde HD-lamper og infrarød port. For meg ser det ikke ut til at hovedkortet støtter ATX heller. I så fall trenger du en knapp som skrur på poweret og ikke hovedkortet.

Pluss-polen på slike ledninger er som regel merket med en liten trekannt på den svarte plastheaderen. Om du da setter den andre polen til jord, skal du få riktig lys i LEDene i frontpanelet. Flere eldre hovedkort hadde også power-lyset på en egen header på hovedkortet.

Kan du komme opp med det fulle navnet på hovedkortet, skal vi se om det ikke går an å skaffe deg info om hva som skal hvor. :)

Lenke til kommentar

Dette er eit Gigabyte HK (GA6WMM7, rev. 4.1) Det står i ei PackardBell maskin (iConnect). Kortet kjem frå denne maskina og skal tilbake til opprinnelig kabinett. Då det var demontert var eg ikkje klar over at det skulle bli problem med å finne tilboblingane. (normalt er det jo ikkje det). I den originale manualen frå Gigabyte som eg lasta ned finn eg ikkje noko fornuftig. Derimot fant eg det bildet du ser på PackardBell sine sider. Link PackardBell

Både kortet og PSU er ATX

EDIT: No har eg funne utav det. :thumbup:

Endret av Haldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...