sigen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har en Palm Zire 71, og har brukte den en liten stund, men nå vil den ikke starte, etter at jeg lot batteriet gå ut en gang. Laderen er litt ustabil, så jeg må bruke strikk for å få skikkelig kontakt, men nå ser jeg ikke om den lader eller ikke. Så spørsmålet er: Noen som vet hva som kan være galt, kan hjelpe meg med problemet mitt, eller er den død? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gå til nærmeste verksted og spør om de kan sjokke batteriet for deg eller ha i lader i 2 dager, så vil den nok gå på igjen, batteriet er vel helt utladet, høres ikke ut som SW feil, så sjokke batteriet burte holde. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Koster dette masse? Har egentlig ikke lyst til å legge ut noe serlig penger på den. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis telefonen er under 1 år gammel så er det gratis, går på garantien, menne hvis du bor i oslo så stikk innom oss på mobilfiksern så spør du bare i mottaket om å sjokke batteriet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde det vært så vel Jeg bor på andre siden av landet (les: vestlandet) og PALM`en er over ett år gammel, er ikke sikker på hvor gammel den er, men den er hvertfall tatt ut av produksjon Så da spør jeg igjen; hvor mye koster det ca. å sjokke batteriet? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 forsjellige fra verksted til verksted, menne isteden for å sjokke batteriet kan du ha palmen i laderen i ca 2 - 3 dager faktisk. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Takk fro svarene dine. Akkurat det som er problemet; jeg vet/husker hvordan strikkene skal stå for at den skal lade, og den har stått i noen dager nå Endret 13. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå