Gå til innhold

Hvor lenge spiller du WoW per dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

Lenke til kommentar
Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

/signed

 

WoW er det nye CS :(

Lenke til kommentar

har nå spillt 1 og 1/2 time. kommer nok til å spille en timestid i kveld også. Når spillet ble sluppet satt jeg å spillte det i 6-8 t hver dag. Det er jo faktisk galskap etter min mening, men faen så gøy det er! :D (litt for gøy kansje?)

Lenke til kommentar

fra rundt 19-20 til rundt 24-01 sånn vanlig. Av og til mer og av og til mindre. Har unge og kone så det er ikke så lett å få spilt så mye jeg vil. Helgene er det samme ulla. Husker i gode gamle dager hvor jeg kunne sitte i 12-14 timer å spille...Selv ikke så ofte det skjedde, men jeg hadde muligheten til det.

 

Gleder meg til poden klarer seg selv!!!

Lenke til kommentar
Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

Jeg kan garantere at det ikke er noe slikt på Emerald Dream :p

Lenke til kommentar
Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

/signed

 

WoW er det nye CS :(

Har spilt veldig lite i det siste, men spiller fortsatt og prøver å overse alle de folkene som ødelegger. Spiller mest for det sosiale (på lan og sånn), men spiller så og si aldri om hverdagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...