Airborne Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hei. Jeg har brent nå 2 filmer med dvd santa. men til ingen nytte, de leses ikke på dvd spilleren. jeg har brent med DVD+R cd'er. det som er veldig rart, er at jeg gjorde akkurat det samme for en liten stund siden, og de filmene leses. noen ide hvorfor? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har du brukt samme type plater? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) helt de samme edit: post nr 100 Endret 11. mai 2005 av Airborne Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Noen forskjell på hva slags fil du har brent? Eller hva slags programm? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 etter en skole dag med tenking på hva det kunne være, kom jeg hjem å prøvde å lage en mappe som het VIDEO_TS, inn dit kom den ferdige encoda filen. etterpå brente den fra den mappa. av en rar grunn måtte den ligge i en sånn mappe. takk for at du prøvde isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå