TheRekster Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøpte ny tv her om dagen, 32wide 100Hz med digitalt kamfilter. Problemet er at det er liten "stripe" helt øverst på skjermen. Den synes kun når bildet er helt sort, virker som det er lys fra billedrøret eller noe, er dette vanlig? Synes det er en smule irriterende! Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Panasonic? Nei en akai av alle ting, kjøpte en utstillingsmod. inkl. bord billig. Ser ut til at jeg hever kjøpet eller bytter til annen modell.. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg hadde det samme problemet helt til jeg flyttet senterhøyttaleren som stod oppå tv'en. Mulig at andre høyttalere også lengre borte kan forårsake problemet. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 tja.. man vil ikke få en lys stripe da.. man vi få en farget stripe som "bukter" seg bortover ( slik som en slange ) eventuelt bølger Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 man vil ikke få en lys stripe da Utrolig at du motsier meg her, når jeg faktisk opplevde det for ikke så veldig lenge siden. Et veldig bestemt utsagn du kommer med. Ser at det er en liten misforståelse på gang: Jeg opplevde en vertikal stripe, mens jeg tror trådstarter opplever en horisontal stripe. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bare å teste ut det.. men somregel så får man en misfarget skjerm, og er man riktig uheldig, så forblir skjermen slik.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nesten litt morsomt - har et lignende problem på en LCD-tv her... Dersom jeg bruker SCART får jeg en lys stripe øverst, som om baklyset går gjennom. Dersom jeg bruker vanlig compositt er bildet vanlig sort... Mystisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå