Gå til innhold

K700i - amatørmessig inndeling av minne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har mange meldinger i innboksen blir mobilen fort tregere, noe som sikkert hadde ført til klage der også.

"Mobilen min er så treg! Skulle vært mer minne!"

(Ond sirkel)

De som er vandt med 10-20 SMS som på feks. 3510i vil ikke få noe problemer med overgang til 100 SMS. Men de som er vandt med 200-500 SMS som max, vil jo dette være et stort problem! Selvfølgelig går man jo ikke bakover. K700i begynner vel å bli ett år gammel snart. Så mobiler som blir laget fra nå og fremover bør ha plass til mer enn 100 SMS.

men når man først prøver den ordentlig, er den ikke verdt pengene i det hele tatt. (Sånn er det forsåvidt med alle SE-telefoner.)

Det synes jeg var et veldig dårlig argument! Hvorfor er den så dårlig?? Er det max grensa på 100 SMS som gjør den til søppel? Jeg vil gjerne høre meninga di ;)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke nødvendig å diskutere hva hver enkelt person skal med 67, 112, 503, 1045 eller 4523 meldinger på sin mobil.. Er vel heller greit å spørre om hvorfor produsentene skal sette en slik unødvendig grense, når det er nok av minne å ta av.

Grunner som treghet ble nevnt. Fullt forståelig. Da synes jeg likevel at mobilen kan informere om at den blir tregere når man har f.eks. 100, 300 eller 500 meldinger på mobilen.

Her har vi en liten fordel med Symbian-mobiler i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...