Gå til innhold

Skal jeg selge pcen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lovlig nei, men ser ikke så noe galt i det sånn etisk sett med tanke på at han allerede har en lovlig lisens

Vil driste meg til å påstå at dette er fullt lovlig, så lenge du ikke laster ned over bt og dermed sprer det. :yes:

Lenke til kommentar

ja kan godt hende. :)

rensk skikkelig opp i maskinen, formatering og reinnstallering er beste metoden. sørg så for og ta alle sikkerhetsoppdateringer med engang! går du på nett uten sp2 er du så og si dømt til og bli infisert med tyfus og ebola å det som verre er.

innstaller også microsoft antispyware, det er et genialt program som rensker og holder spyware borte fra maskinen din. også trenger du et godt virus program. (ikke norton) kan anbefale nod32, eller vil du ha gratis programvare kan jeg anbefale avast, avg, bitdefender osv..

også anbefaler jeg fortsatt og oppgradere cpu til en P4. og kanskje litt mer minne. gjør du dette så kan jeg love deg at du vil bli fornøyd med "ny" maskinen din.

Lenke til kommentar

Selv om det er en ferdigbygd PC så er komponentene standardisert. Det vil si at du kan kjøpe en bedre CPU så fremt den passer fysisk i PC-en og hovedkortet støtter den. Hvilken PC er det du har?

jeg har en presario s5200 med et MSI MS 6577 i845GE Hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...